استقلال تهران از فصل گذشته تا به حال درگیر حل مشکلات مالیاش بوده است. این باشگاه البته نتوانسته همه مشکلاتش را حل کند و همچنان درگیر پرداخت طبهاست.
به گزارش تجارتنیوز، افتخاری مدیرعامل باشگاه در این باره میگوید: ما از سال گذشته تا به حال چیزی حدود 20 میلیارد تومان به طبکاران دادهایم که هزینه بسیار سنگینی بوده و با همین پول میتوانستیم خیلی از مشکلات را حل کنیم.
منبع: خبرآنلاین