کد مطلب: ۲۰۸۵۶۹

رکورد فروش اینترنتی ساندرو در ایران شکسته شد

رکورد فروش اینترنتی ساندرو در ایران شکسته شد

گروه خودروسازی سایپا با ثبت نام 7 هزار و 500 دستگاه خودرو ساندرو استپ‌وی در مدت زمان دو ساعت و نیم، رکورد فروش اینترنتی در کشور را از آن خود کرد.

گروه خودروسازی سایپا دیروز توانست از طریق اجرای طرح پیش فروش اینترنتی خودرو ساندرو استپ‌وی، 7 هزار و 500 دستگاه از این خودرو را با زمان تحویل مهر و آبان سال آینده به فروش برساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در این طرح، همچون مراحل قبلی که با تایید نهادهای نظارتی کشور و براساس ثبت نام از طریق شماره ملی متقاضیان انجام شد، گروه سایپا در چند مرحله جداگانه، علاقه مندانی که متقاضی خرید این خودرو بودند را مورد پذیرش قرار داد و مطابق با ظرفیت مدنظر، پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی را به اجر درآورد.

در طرح مذکور، متقاضیان ابتدا با ورود به سامانه اینترنتی به آدرس www.saipacorp.com و ارجاع به سامانه خرید اینترنتی خودرو با وارد نمودن شماره ملی خود به سیستم ثبت نام وارد شدند و سامانه هوشمند ثبت نام پس از بررسی کد ملی مشتری، براساس اولویت و نوبت دهی، در چند مرحله جداگانه تعداد 7 هزار 500 ثبت نام را با شماره ملی غیرتکراری انجام داد.

همان‌گونه که سایپا پیشتر اعلام کرده بود، روش مذکور با استفاده از سامانه اینترنتی امن جهت حفظ هویت کاربران و جلوگیری از بروز اخلال به دلیل مراجعه بیش از ظرفیت و تحت نظارت نهادهای نظارتی رسمی کشور انجام شد.

منبع: سایپانیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.