کد مطلب: ۷۵۹۹۶

زائران اربعین از خرید اینترنتی بلیت هواپیما خودداری کنند

زائران اربعین از خرید اینترنتی بلیت هواپیما خودداری کنند

معاون سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه برای اربعین حسینی ۷۵۰پرواز رفت و برگشت پیش بینی شده،گفت: زائران اربعین حسینی از خرید اینترنتی بلیت هواپیما خودداری کرده و فقط حضوری اقدام کنند. مرتضی دهقان افزود: این میزان پرواز حدود ۲۲۰ هزار صندلی است و از زائران اربعین حسینی می خواهیم از خرید اینترنتی بلیت هواپیما

معاون سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه برای اربعین حسینی ۷۵۰پرواز رفت و برگشت پیش بینی شده،گفت: زائران اربعین حسینی از خرید اینترنتی بلیت هواپیما خودداری کرده و فقط حضوری اقدام کنند.
مرتضی دهقان افزود: این میزان پرواز حدود ۲۲۰ هزار صندلی است و از زائران اربعین حسینی می خواهیم از خرید اینترنتی بلیت هواپیما خودداری و فقط حضوری اقدام کنند.

وی گفت: قیمت بلیت های سفرهای اربعین با توجه به اینکه پرواز خارجی و تابع عرضه و تقاضاست، آزاد تعیین می شود اما با هماهنگی با شرکت های هواپیمایی برای سقف قیمت بلیت نرخ تعیین شد. قیمت بلیت تهران- نجف و بغداد یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت بلیت مشهد به نجف یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است. تمام بلیت ها به صورت حضوری فروخته می شود و هیچ بلیت اینترنتی نخواهد بود. بر این اساس، فروش هرگونه بلیت به صورت اینترنتی تخلف محسوب می شود.

وی گفت: در نشست با شرکت های هواپیمایی و نمایندگی آنها قیمت بلیت ها تعیین شده است. متقاضیان بلیت های خود را از شرکت های هواپیمایی، دفاتر مرکزی و نمایندگی های آنها که روی سایت شرکت ها و سازمان هواپیمایی کشوری مشخص شده است خریداری کنند و از هیچ سایت اینترنتی بلیت خریداری نکنند. عده ای با تبلیغات تلاش می کنند از طریق اینترنتی بلیت بفروشند که خلاف است و تمام بلیت ها به صورت حضوری فروخته می شود.

به نقل از صداوسیما، دهقان با اشاره به اینکه سفرهای زیارتی اربعین ۲۳ آبان آغاز می شود و تا ۵ آذر برای برگشت ادامه دارد، گفت: با سازمان تعزیرات پلیس و با حضور نماینده نمایندگان شرکت های هواپیمایی فروش بلیت رصد می شود و تلاش می کنیم جلوی تخلفات را بگیریم.

دهقان افزود: مردم می‌توانند آدرس مراکز معتبر فروش بلیت را در وبسایت سازمان هواپیمایی به آدرس www.cao.ir مشاهده کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.