خبر مهم:

کد مطلب: ۷۴۰۰۶۵

واریز سود سهام عدالت آغاز شد؟

واریز سود سهام عدالت آغاز شد؟

به گفته وزیر اقتصاد، واریز سود سهام عدالت یلدا از امروز 29 آذر ماه آغار شده و تا فردا هم ادامه دارد. این در حالی است که رئیس سازمان بورس اعلام کرده بود که واریز سود سهام عدالت از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در نشست خبری خود از آغاز واریز سود سهام عدالت از امروز خبر داد و گفت: واریز سود سهام عدالت از امروز صبح آغاز شده و به تدریج طی فردا واریز می‌شود.

ساعتی قبل بود که رئیس سازمان بورس از قطعی شدن زمان واریز سود سهام عدالت خبر داد و گفت: فردا 30 آذر ماه بخشی از سود سهام عدالت واریز می‌شود. اما حالا وزیر اقتصاد اعلام کرده که واریز سود سهام عدالت یلدا از امروز آغاز شده و تا فردا هم ادامه دارد.

مبلغ سود سهام عدالت واریزی چقدر است؟

سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که مبلغ سود سهام عدالت شب یلدا چقدر است؟ پیش از این گفته شده بود که سود سهام عدالت دارندگان سهام 532 هزار تومانی یک میلیون تومان است. دارندگان سهام عدالت یک میلیونی هم دو برابر این رقم سود دریافت می‌کنند؛ یعنی رقمی معادل دو میلیون تومان.

اما امروز و فردا بخشی از این سود به حساب مردم واریز می‌شود. به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار دارندگان سهام عدالت 532 هزار تومانی فردا مبلغ 600 هزار تومان سود دریافت می‌کنند و این رقم برای دارندگان سود سهام عدالت یک میلیونی دو برابر است.یعنی دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی فردا نفری یک میلیون و 128 هزار تومان سود سهام دریافت می‌کنند.

بر این اساس یک خانوار چهار نفره باید منتظر سود سهام عدالت دو میلیون و چهارصد تا چهار میلیون و 500 هزار تومانی باشد. البته این مرحله اول واریز سود سهام است و مرحله دوم آن قرار است تا پایان سال واریز شود.

تاکنون 49 میلیون نفر سهام عدالت دریافت کرده‌اند و کلیه این 49 میلیون نفر فردا شب سود سهام عدالت سال 1400 خود را دریافت می‌کنند. اما 3.5 میلیون نفری که به تازگی قرار است مشمول سهام عدالت شوند، سودی دریافت نمی‌کنند. این گروه شامل برخی از اعضای کمیته امداد و سازمان بهزیستی است که تاکنون مشمول سهام عدالت نشده‌اند اما قرار است به زودی سهام عدالت دریافت کنند.

برای اطلاع از جرئیات یارانه یلدایی رئیسی، مشمولان و مبلغ آن گزارش زیر را بخوانید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • خدازده

    سلام من به عنوان یه ایرانی که نه شغل درستی .نه بیمه تامین اجتماعی برا ایندم نه مسکن درستی و واقعا دیگه فقیرم واز پس مشکلات زندگیم برنمیام وبه نون شب محتاجم میخوام بگم
    خداوکیلی به حال دل خودم میسوزم که چرا اصلا دنیا اومدم .وگرنه ای سهام ها دردی از دردهای منو درمون نمیکنه.

  • ناشناس

    برای من که واریز نشد

  • ناشناس

    من بانک انصار هنوز واریز نشده

  • سجاد چهری

    من بانک انصار هنوز واریز نشده

  • ناشناس

    سود های کلان اومد 294 چنان احساس ثروت می کنم با این 294 تومن من میتونم از الان برای عید حساب باز کنم چقدر خرید کنم من

  • ناشناس

    جرا به من اقام ‌۵۳۲هزار دادان به دو پسرم هیج واریز نکردن ما پست بانک هستیم شوهرم یک کارگره ما هنوز نتونستیم گاز وصل کنیم سرما بخدا در ضمن جرا برا پسرام واریز نکردین سود کد شبا هم درسته پست بانک سامانه سجام سوال کردیم تورا خدا واریز کنی پول سرویس مدرسشون بشه

  • ناشناس

    چرا برای من ۴۶۰ هزارتومان واریز شده باسهام۵۳۲هزارتومان

  • ناشناس

    سلام باستان ۵۳۲ هزار تومن چرا برای من۴۶۰ هزارتومن واریز شده بنظر شما این مبلغ چکار ش میشه کرد

  • ناشناس

    سلام باستان ۵۳۲ هزار تومن چرا برای من۴۶۰ هزارتومن واریز شده بنظر شما این مبلغ چکار ش میشه کرد چراایسارگران سهامشون ۵۳۲ هزارتومان صادرشده

  • ناشناس

    باسلام امروز 5دی ماه هست ولی من هنوز سود سهام نگرفتم چرا واریز نشده؟؟