کد مطلب: ۵۱۳۶۹۲

تغییر زمان واردات محموله دوم واکسن کرونا/ امکان ورود محموله در قالب هواپیمای مسافری

تغییر زمان واردات محموله دوم واکسن کرونا/ امکان ورود محموله در قالب هواپیمای مسافری

یک منبع آگاه اعلام کرد: طبق اعلام بخش عملیات فرودگاه امام زمان واردات محموله دوم واکسن کرونا تغییر کرده و این محموله امروز وارد کشور نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک منبع آگاه در فرودگاه امام خمینی (ره) ، با بیان اینکه طبق پیگیری های انجام شده از بخش عملیات فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام شد که ارسال محموله دوم واکسن کرونا روسی امروز کنسل شده است، گفت: این محموله شامل ۱۰۰ هزار دوز بوده که از طریق هواپیمایی ماهان وارد کشور خواهد شد.

او ادامه داد: هنوز ساعت دقیقی برای ورود این واکسن برای فردا به ما اعلام نشده است.

این منبع آگاه اعلام کرده است که محموله سوم که شامل ۵۰۰ هزار دوز است در هفته آینده وارد می شود و ممکن است در قالب هواپیمای مسافری وارد کشور شود‌.

براساس این گزارش کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه اعلام کرد که گفت‌وگو‌های خوبی بین مقام‌های وزارت بهداشت ایران و روسیه انجام گرفت که می‌تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور در عرصه بهداشت و درمان باشد.

جلالی گفته است: طرف روسی مطابق وعده قبلی برای ارسال واکسن اسپوتنیک وی اعلام آمادگی کرده است و فردا جمعه محموله دوم واکسن به ایران ارسال می‌شود.

براساس این گزارش اولین محموله از واکسن اسپوتنیک ـ وی در پنج شنبه هفته گذشته ۱۸ بهمن ماه در ساعت ۱۵:۵۵ دقیقه با شرکت هواپیمایی ماهان وارد کشور شد. به گفته سازمان غذا و دارو سومین محموله از این واکسن نیز تا دهم اسفند به ایران ارسال خواهد شد.

منبع: باشگاه‌خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خداقوت به وزارت بهداشت

  • ناشناس

    خداقوت با کادر درمان