خبر مهم:

کد مطلب: ۶۷۲۰۳

ساندی تایمز:خروج انگلیس از اتحادیه اروپا احتمالا تا ۲۰۱۹ به تعویق می افتد

ساندی تایمز:خروج انگلیس از اتحادیه اروپا احتمالا تا 2019 به تعویق می افتد

روزنامه ساندی تایمز امروز به نقل از مقامات شهر لندن اعلام کرد این احتمال وجود دارد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا سال 2019 به تعویق بیافتد. به نقل از اسپوتنیک، روزنامه ساندی تایمز با انتشار گزارشی از سخنان مقامات شهر لندن اعلام کرد این احتمال وجود دارد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا

200ec5935063d986c4e187eb1132bc41_XL.jpg روزنامه ساندی تایمز امروز به نقل از مقامات شهر لندن اعلام کرد این احتمال وجود دارد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا سال 2019 به تعویق بیافتد.
به نقل از اسپوتنیک، روزنامه ساندی تایمز با انتشار گزارشی از سخنان مقامات شهر لندن اعلام کرد این احتمال وجود دارد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا سال 2019 به تعویق بیافتد.

بر اساس این گزارش، مقامات شهر لندن که با وزرای دولت این کشور گفتگو داشته اند اعلام کردند که به دلیل عدم آمادگی بخش دولتی خروج از اتحادیه اروپا و بخش مبادلات بین المللی انگلیس برای خروج این کشور از اتحادیه، این مسئله احتمالا تا آخر سال 2019 به تعویق خواهد افتاد.

از سوی دیگر مقامات انگلیس انتخابات پیش رو در آلمان و فرانسه را نیز به عنوان دیگر دلایل تعویق در خروج انگلیس از اتحادیه اروپا عنوان کردند.

پیشتر در روز چهارشنبه نخست وزیر جدید انگلیس اعلام کرده بود که تا پایان سال 2016 روند خروج از اتحادیه را آغاز نخواهد کرد.

به گزارش فارس، پیش از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، این کشور باید مذاکراتی را به مدت 2 سال با مقامات اروپایی برگزار کند.

پیش از این در روز 23 ماه ژوئن سال جاری همه پرسی خروج و یا ادامه حضور انگلیس در اتحادیه اروپا برگزار شد که 51.9 درصد مردم این کشور به خروج از اتحادیه اروپا رأی دادند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.