کد مطلب: ۵۴۸۷۸۳

۲۰ ضربه چاقو برای سرقت از عکاس جوان

۲۰ ضربه چاقو برای سرقت از عکاس جوان

۳ مرد زورگیر که با حمله به یک عکاس جوان وی را با ۲۰ ضربه چاقو تا یک قدمی مرگ کشاندند، از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بامداد پنجشنبه ۱۳ خرداد محمد دلکش، عکاس آژانس عکس تهران برای انجام مأموریت و شرکت در یک برنامه خبری از میدان آزادی تهران سوار یک خودرو مسافربر شد تا به رامسر برود اما دقایقی بعد راننده ناگهان تغییر مسیر داد و به سمت جاده ساوه رفت. وقتی عکاس جوان اعتراض کرد، با چاقو به وی حمله کرده و در حالی که ۲۰ ضربه چاقو به او زدند دوربین، تجهیزات عکاسی، لپ تاپ و ۲ دستگاه تلفن همراهش را سرقت کرده و بدن نیمه جان او را در کنار جاده از خودرو بیرون انداختند.

پس از این حادثه وی با کمک مردم به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. در این رابطه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران با صدور بیانیه‌ای، خواستار شناسایی و دستگیری متهمان شد. در بخشی از این بیانیه آمده است: این انجمن ضمن ابراز تأسف از این حادثه، از مقامات انتظامی استان انتظار دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ورود و پیگیری این حادثه، عاملان حمله وحشتناک را شناسایی و دستگیر کنند چرا که کوتاهی در این موارد، متجاوزان و دزدان را جسورتر خواهد کرد و همراهی و پیگیری ارگان‌های ذیربط امنیتی و انتظامی کشور می‌تواند تا حدود زیادی از تکرار این حوادث ناگوار جلوگیری کند.

منبع: روزنامه ایران

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.