کد مطلب: ۴۱۰۳۱۲

سفر لاکچری به کیش با اقامت در هتل داریوش کیش

سفر لاکچری به کیش با اقامت در هتل داریوش کیش

در حال حاضر اگر شخصی نام یک شهر تفریحی در ایران را جویا شود اولین پیشنهاد به او تور کیش است. استقبال مردم از تور کیش موجب افزایش و تنوع تفریحات آبی و غیر آبی در این جزیره شده است.

در حال حاضر اگر شخصی نام یک شهر تفریحی در ایران را جویا شود اولین پیشنهاد به او تور کیش است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیش از این و در کودکی هر زمان که در ایران بودیم، تعطیلات خانوادگی ما در شمال کشور برگزار می‌شد. در آن زمان تور کیش از تهران اولین انتخاب لاکچری و پر طرفدار برای برخی خانواده‌های مرفه بود. هرچند آن سال‌ها تعداد هتل‌های کیش زیاد نبود. تور کیش هتل داریوش و هتل ارم و چند هتل دیگر تنها انتخاب برای خانواده‌ها محسوب می‌شد و البته بلیط هواپیما هم بسیار گران‌قیمت بود. تهرانی‌ها به خوبی می‌دانستند برای تجربه تفریحات آبی نیازی نیست در ماه‌های سرد سال به شمال کشور و دریای خزر سفر نمایند. شهروندان تهرانی خیلی زودتر از سایر کلان‌شهرهای ایران تصمیم گرفتند چند روز از ماه‌های سرد سال را در جزیره کیش در مجاورت خلیج فارس بگذرانند و از آب و هوایی بهاری لذت ببرند. پس از این رفته‌رفته کیش بیش از پیش محبوب شد و شهروندان سایر کلان‌شهرهای ایران نیز این تور را در ماه‌های سرد سال ترجیح دادند.

استقبال مردم از تور کیش موجب افزایش و تنوع تفریحات آبی و غیر آبی در این جزیره شد. مسیرهای هوایی به مقصد کیش افزایش یافت. شرکت‌های هواپیمایی متعددی در فرودگاه کیش فعال شدند و از این رو قیمت بلیط هواپیما کیش بسیار متعادل‌تر شد. حالا دیگر این تور منحصر به قشر مرفه جامعه نیست و تور ارزان این شهر یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای هر قشری از جامعه است. چون کیش منطقه آزاد بود، تور کیش مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفت. مراکز خرید عظیمی در این منطقه ساخته شد. هتل‌های فانتزی به سمت آسمان کشیده شد و این جزیره در بین ایرانی‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کرد. تور کیش تفریحی بود که در آن، آفتاب خورشید، آبهای فیروزه‌ای، سواحل آفتابگیر برای حمام آفتاب و فضای سبز تضمین شده بود و مجموعه‌ای از فعالیت‌های بدنی مهیج و آدرنالین زا برای جوانان در آن وجود داشت.

تور کیش هتل داریوش انتخاب لاکچری خانواده‌های تهرانی

اولین بار که من تور کیش را رزرو کردم تجربه‌ای شگفت‌انگیز داشتم. دوست داشتم ببینم شمال کشور تا چه اندازه با جنوب آن تفاوت دارد. آب و هوای گرم این جزیره برایم جذاب بود. کیش بسیار کوچک است و می‌توان در چهار روز اقامت بارها مردم شهر را به طور تصادفی رویت کرد. ساحل بسیار تمیزتر از ساحل دریای خزر بود و از ماسه‌های پودری و تیره دریای خزر خبری نبود و برای همین قدم زدن در کنار دریا لذت بخش بود. مرجان‌هایی که رنگ دریا را زیباتر می‌کردند نیز بسیار دوست داشتنی بودند.

Alaedin Travel Company Tour Kish 15

جزیره کیش کمی شبیه جزیره دبی اما کوچکتر و کمتر توسعه یافته‌تر است. متاسفانه فرهنگ محلی تقریبا در این جزیره وجود ندارد و تنها در قسمت محدودی از جزیره می‌توان آن را یافت. مطمئن باشید که سواحل در تور کیش دوست‌داشتنی است اما اینکه بگوییم با اروپا یا جنوب شرقی آسیا رقابت می‌کند بیشتر شبیه شوخی است. راستش را بخواهید هیچ توریستی برای دیدن ساحل به ایران نمی‌آید و تنها دلیل آنها دیدن فرهنگ و معماری است. تور کیش هتل داریوش به تنهایی جذاب بود. این هتل شبیه به تخت جمشید طراحی شده بود و سرستون‌های سنگی آن و راه‌های آب و چیدمان بسیار خیره‌کننده بود. از همه مهیج‌تر ساحل اختصاصی و اتاق‌های کابانا هتل داریوش محبوب بودند. بی‌شک این هتل یکی از بهترین هتل‌ها در ایران بود. نیازی نبود برای رسیدن به ساحل آفتابی مسافت زیادی را طی کنم. استخر روباز دلپذیرترین گزینه تفریحی و رفاهی هتل داریوش برای من بود که برای فرار از گرمای سوزان آفتاب از آن لذت می‌بردم. هتل داریوش کیش روزهای ابتدایی رونق جزیره از لاکچری‌ترین انتخاب‌های تهرانی‌ها بود. البته هنوز هم نمی‌توان کیفیت و زیبایی این هتل را انکار کرد.

TourGardan02

Img 201931615238463

تور کیش یا تور استانبول؟

من هنوز هم به کیش می‌روم. اما بلیط هواپیما و قیمت هتل‌های چهار و پنج ستاره در تور کیش از تهران مشابه به تور زمینی استانبول یا دیگر کشورهای همسایه است. می‌توانم تورهای خارجی را نیز با هزینه مشابه رزرو کنم اما ترجیح می‌دهم هر چند وقت یکبار تفریحی مهیج را در تور کیش تجربه کنم. ترجیح می‌دهم بجای صرف هزینه‌ای مازاد برای رفت و آمد در کشورهای همسایه پول خود را صرف ورزش‌های آبی و هتل‌های لوکس همچون هتل داریوش و ترنج و مارینا کنم.

سفر به کیش از سایر کشورها

کیش منطقه آزاد است. برای هیچ ملیتی ویزا لازم نیست و می‌توانید ویزای اصلی سرزمین ایران را در جزیره کیش درخواست کنید. قشم نیز چندان دور نیست و کشتی‌ها بین هر دو جزیره به طور مرتب حرکت می‌کنند. به این دلیل است که بسیاری از کارگران ابوظبی و کشورهای عربی بعد از تمام شدن مدت ویزای خود در کشورشان، مدتی را در جزیره کیش با هزینه بسیار اندک استراحت می‌کنند تا بتوانند دوباره ویزای کاری خود را اخذ نمایند.

وضعیت فعالیت تجاری و اقتصادی در کیش

به دلیل اینکه کیش منطقه آزاد است هر نوع فعالیت تجاری در آن تا 20 سال نیازی به پرداخت مالیات ندارد. همچنین تبادلات مالی و تجاری با کشورهای دیگر از این منطقه بسیار آسان‌تر است. از این‌رو بسیاری از شرکت‌های اقتصادی در جزیره کیش فعال هستند. صادرات و تراتزیت کالا نیز از این جزیره با تشریفات کمتری نسبت به جزایر دیگر ممکن است. واردات کالاهای صنعتی و ماشین آلات در این منطقه نیز نیازی به پرداخت هزینه گمرکی ندارد.

تور کیش را چه به صورت ارزان‌قیمت و اقتصادی و چه در قالب اقامتی لوکس در هتل‌های لوکس و پنج ستاره می‌توانید از طریق سایت تورگردان که تنها موتور جستجوی اختصاصی تور در کشور است، خریداری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.