کد مطلب: ۱۱۷۱۵۳

سفیر انگلیس: با قدرت از اجرای برجام حمایت می کنیم

سفیر انگلیس: با قدرت از اجرای برجام حمایت می کنیم

سفیر انگلیس در تهران گفت: این کشور با قدرت از اجرای برجام و گسترش روابط تجاری با ایران حمایت می کند. به گزارش وزارت نفت در حاشیه امضای یادداشت تفاهم مطالعه سه میدان آزادگان، یادآوران و کیش میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت هلندی-انگلیسی «شل» درباره نگرانی‌های احتمالی از مواضع دولت آینده آمریکا افزود:

سفیر انگلیس در تهران گفت: این کشور با قدرت از اجرای برجام و گسترش روابط تجاری با ایران حمایت می کند.

به گزارش وزارت نفت در حاشیه امضای یادداشت تفاهم مطالعه سه میدان آزادگان، یادآوران و کیش میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت هلندی-انگلیسی «شل» درباره نگرانی‌های احتمالی از مواضع دولت آینده آمریکا افزود: موضع من، موضع دولت انگلیس است و ما با قدرت از اجرای برجام و گسترش روابط تجاری با ایران حمایت می کنیم.

سفیر انگلیس در تهران از حضور یک هیات تجاری این کشور متشکل از نمایندگان شرکت‎های نفت و گاز و شرکت‎های معدنی در تهران خبر داد و اضافه کرد: من امروز در این مراسم حضور یافتم تا تاکید کنم با قاطعیت از روابط تجاری تهران- لندن حمایت می کنم و پیامی را نیز با مضمون حمایت از تجارت با تهران به هلند بفرستم.

وی ابراز امیدواری کرد با رفع مشکلات و موانع بانکی و مالی، تبادلات ایران با جهان بویژه انگلیس افزایش یابد.

ایران و شرکت انگلیسی- هلندی شل با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت و سفیر انگلیس در تهران تفاهمنامه نفتی امضا کردند. این تفاهمنامه برای مطالعه سه میدان نفتی و گازی آزادگان جنوبی، یادآوران و کیش امضا شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.