خبر مهم:

کد مطلب: ۱۶۹۶۰۷

سکه ۷ هزار تومان گران شد

سکه 7 هزار تومان گران شد

در بازار امروز (چهارشنبه) سکه تمام طرح جدید با افزایش ۷ هزار تومانی به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده است.

در بازار امروز (چهارشنبه) سکه تمام طرح جدید در ادامه افزایش روزهای اخیر خود باز هم در جهت صعودی حرکت کرده و دلار آمریکا نسبت به روز قبل افزایش ۲ تومانی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از ایسنا؛ بازار سکه تنها در مورد سکه تمام طرح جدید با روند افزایشی قیمت روبرو بوده و نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی نسبت به روز قبل تغییر قیمتی نداشته‌اند. سکه تمام طرح جدید با افزایش ۷ هزار تومانی به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده است. همچنین نیم‌سکه ۶۸۲ هزار تومان، ‌ربع‌سکه ۳۸۶ هزار تومان و سکه گرمی ۲۵۴ هزار تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر بازار طلا نیز مانند روز گذشته افزایشی شده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۴ هزار و ۸۸۰ تومان و هر مثقال طلا ۵۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می‌شود. همچنین هر اونس طلا برای معاملات در بازار جهانی افزایش پیدا کرده است و ۱۲۸۱ دلار و ۲۰ سنت داد و ستد می‌شود.

در بازار ارز دلار آمریکا ۴۰۷۴ تومان قیمت دارد. در میان سایر ارزها پوند انگلستان ۱۱ تومان افزایش یافته و ۵۴۳۵ تومان عرضه می‌شود. در این بین یورو، لیر ترکیه و درهم امارات بدون تغییر قیمت داد و ستد می‌شوند. دلار مبادله‌ای نیز ۳۵۱۴ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.