کد مطلب: ۸۱۰۲۰۹

ثبت‌نام وام ازدواج و فرزند رایگان است؟

ثبت‌نام وام ازدواج و فرزند رایگان است؟

ثبت‌نام در سامانه‌های تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند در تارنمای بانک مرکزی کاملا رایگان است و هیچ‌گونه هزینه‌ای از متقاضیان در زمان ثبت‌نام دریافت نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک مرکزی اعلام کرد که متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند صرفا از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به آدرس https://ve.cbi.ir/ اقدام به ثبت‌نام کنند.

خاطرنشان می‌شود؛ سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند توسط بانک مرکزی راه‌اندازی شده تا متقاضیان این تسهیلات بطور مستقیم و بدون واسطه در این سامانه ثبت‌نام کنند.

در این زمینه لازم به ذکر است؛ متاسفانه برخی افراد با مقاصد سودجویانه به طراحی سایت‌هایی برای ثبت‌نام تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام کرده و مبالغی را به عنوان هزینه ثبت‌نام این تسهیلات دریافت می‌کنند.

بر همین اساس، متقاضیان محترم مراقب کلاهبرداری باشند و صرفا از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به آدرس https://ve.cbi.ir/ برای ثبت‌نام این تسهیلات اقدام و از پرداخت هزینه و وارد کردن اطلاعات خود در سایت‌های غیرمرتبط اکیداً خودداری کنند.

همچنین، رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام جزئیات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است و مشکلی برای ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.

خانم باشی زاده با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در زمینه اختلال در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری گفت:‌ این سامانه بر بستر اینترنت فعال است و گاهاً به دلیل تراکم مراجعات به آن با کندی مواجه می‌شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از بخش پشتیبانی سامانه، این مشکل نیز مرتفع شده است و متقاضیان گرامی می‌توانند جهت ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی خاطرنشان کرد:‌ بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تعداد ۲۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی برای دریافت این تسهیلات ثبت ‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۳۵ هزار و ۹۵۰ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۷۰ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است. همچنین، از ابتدای امسال تا ۲۳ اردیبهشت ماه، ۴۴ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۲۵ هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال به متقضیان پرداخت شده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عیسی زمانی

    سلام من الان ۳ماه هست وام فرزند آوری ثبت نام کردم ولی بهم گفتن برو تا خبرت کنیم ولی متاسفانه هیچ خبری ازشون نشده هر بار مراجعه کردم میگه خودم خبرت میکنم …من الان نیاز دارم وام …بانک صادرات هست ..‌خواهش میکنم یه پیگیری کنید. فارس شهرستان کازرون شهر بالاده

  • ع

    اگه راست میگن بایدوام ازدواجو بلاعوض کنن☹️☹️