کد مطلب: ۱۳۰۴۱۶

شرکت اماراتی «روتانا» در ایران هتل می‌سازد

شرکت اماراتی «روتانا» در ایران هتل می‌سازد

مدیر شرکت مدیریتی هتل‌های مستقر در دبی گفت: «قراردادهایی برای احداث هتل در تهران، مشهد، اصفهان امضا کرده‌ایم و انتظار داریم نخستین هتل را تا پایان سه ماهه 2018 در مشهد افتتاح کنیم.»

به گزارش عربین بیزینس، روتانا، شرکت مدیریت هتل‌های مستقر در دبی در مرز عبور از هدف گذاری تاسیس 100 هتل قرار دارد. این شرکت این هدف را در سال 2009 تعیین کرده بود.

این شرکت تا سال 2020 تعداد 104 هتل فعال خواهد داشت که اکنون 55 هتل آن فعال و 49 هتل در دست ساخت است.

زمانی‌که ساخت هتل‌های در دست احداث کامل شود، 12 هزار و 54 اتاق به اتاق‌های هتل‌های روتانا افزوده خواهد شد و در مجموع تعداد اتاق‌های این شرکت به 27 هزار و 87 اتاق خواهد رسید.

در حال حاضر، روتانا در 21 شهر از 13 کشور در سراسر غرب آسیا، آفریقا و آسیای جنوبی و اروپای شرقی هتل دارد.

عمر کدّوری، مدیر عراقی-انگلیسی هتل‌های روتانا که در مدرسه بین‌المللی مدیریت هتل لس روچس سوئیس تحصیل کرده است، علی‌رغم تنش‌های ژئوپلتیکی و موضوعات اقتصادی در این ناحیه، همچنان بر غرب آسیا به ویژه عراق و ایران تمرکز دارد.

وی توضیح داد: «ما قبلا یک هتل 5 ستاره در اربیل احداث کرده‌ایم و در نظر داریم در هفته نخست ماه می یک هتل دیگر افتتاح کنیم.»

این شرکت همچنین امید دارد که هتلی در سلیمانیه و یک هتل 5 ستاره دیگر در کردستان عراق احداث کند. در عین حال، قراردادی برای احداث یک هتل در بغداد نیز امضا شده است و این شرکت به دنبال فرصت‌هایی در بصره نیز است.

این شرکت طی چند سال گذشته در تلاش برای ورود به ایران بوده است و قرار شده است تا نخستین هتل خود را در کمتر از یک سال افتتاح کند.

کدّوری توضیح داد: «ما قراردادهایی برای احداث هتل در تهران، مشهد، اصفهان امضا کرده‌ایم. ما انتظار داریم نخستین هتلمان را تا پایان سه ماهه 2018 در مشهد افتتاح کنیم.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.