کد مطلب: ۳۹۹۶۸۲

شیرآلات میراب را از نمایندگان رسمی شرکت تهیه کنید

شیرآلات میراب را از نمایندگان رسمی شرکت تهیه کنید

شرکت میراب برای برقراری هرچه راحت‌تر و سریع‌تر پروژه‌ها با این شرکت اقدام به جذب نمایندگی رسمی فروش کرده است تا به این واسطه  بتواند شیرآلات تاسیساتی و صنعتی خود را به بازار منتقل کند.

شرکت میراب از تولیدکنندگان انواع شیرآلات صنعتی و تاسیساتی است. عمده تولیدات شیرآلات شرکت میراب با آلیاژ چدن است ولی در صورت لزوم و نیاز بازار اقدام به تولید شیرآلات فولادی با روش ریخته گری نیز می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت میراب برای برقراری هرچه راحت‌تر و سریع‌تر پروژه‌ها با این شرکت اقدام به جذب نمایندگی رسمی فروش کرده است تا به این واسطه بتواند شیرآلات تاسیساتی و صنعتی خود را به بازار منتقل کند.

پایپ کالا به عنوان نمایندگی رسمی فروش و تامین کننده لوله و اتصالات فلزی آماده همکاری با تمام پروژه‌های ساختمانی، صنعتی و… است.

تولید شیرآلات میراب

شیرآلات میراب دارای سبد کاملی از محصولات شیرآلات صنعتی و تاسیساتی است که به شرح زیر است:

شیر کشویی میراب از جمله شیرآلات تاسیساتی و صنعتی برای قطع و صل جریان است که در اصطلاح به آن شیر on/off گفته می‌شود.

وظیفه اصلی این شیر به صورتی است که هنگامی دیسک حائل شیر پایین باشد، جریان سیال را قطع می‌کند و اجازه عبور جریان سیال را نمی‌دهد و هنگامی که دیسک شیر بالا باشد مسیر جریان باز می‌شود و سیال از آن مقطع عبور خواهد کرد. از شیرفلکه کشویی میراب برای تنظیم جریان بصورت نیمه باز و یا نیمه بسته استفاده نمی‌شود، زیرا در این حالت دیسک شیر دچار خوردگی شده و پس از مدتی باعث تخریب شیرفلکه کشویی می‌شود.

از شیر سوزنی میراب برای تنظیم جریان، فشار و دبی خروجی سیال استفاده می‌شود. با استفاده از شیر سوزنی میراب و با تنظیم میزان گشودگی آن می‌توان جریان سیال را تنظیم کرد.

از شیر سوزنی میراب نیز می‌توان به عنوان شیر قطع و وصل نیز استفاده کرد. شیر یک‌طرفه میراب یا همان شیر خودکار میراب به شیری گفته می‌شود که وظیفه اصلی آن، بسته شدن در صورت برگشت جریان از مسیر اصلی خود است. گاهی اوقات و به دلیل افت فشار و یا مانعی بر سر راه جریان، جریان سیال از مسیر اصلی خود منحرف شده و به سمت مخالف جریان اصلی حرکت می‌کند که در صورت ادامه این روند باعث تخریب اقلام پایپینگی می‌شود.

از این رو در هنگام برگشت جریان شیر یک‌طرفه بسته خواهد شد و مسیر اصلی جریان سیال را قطع خواهد کرد. شیر صافی میراب برای تمییز کردن جریان سیال از ذرات معلق و اضافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ذرات معلق می‌توانند باعث آسیب برخی از اقلام پایپینگی مانند پمپ و… شود و حتی باعث تجمع و ایجاد رسوب می‌شود.

از این رو با استفاده از صافی‌های میراب می‌توان جریان سیال را تمییز و عاری از ذرات کند. توری‌های درون شیر صافی میراب از جنس استیل بوده و قابلیت جدا شدن، تمییز شدن و تعمییر را نیز دارد. شیر پروانه‌ای میراب ازجمله شیرآلات با وظیفه قطع و وصل است، همانند شیرفلکه کشویی میراب که نباید برای تنظیم جریان مورد استفاده قرار گیرد از شیر پروانه‌ای میراب نیز نباید برای تنظیم جریاب بهره گرفت مگر در شرایطی که سرعت سیال جاری پایین تر از 1m/s باشد.

شیرآلات پروانه‌ای میراب با توجه به نوع عملگر و نوع اتصال دسته‌بندی‌های مختلفی دارد که عبارتند از:

دسته‌بندی براساس عملگر

  • عملگر اهرمی
  • عملگر گیربکسی
  • عملگر برقی
  • عملگر هیدرولیکی

دسته‌بندی براساس نوع اتصال

  • اتصال ویفری
  • اتصال فلنج دار
  • اتصال لاگ

علت اصرار شرکت میراب برای خرید از نمایندگان مجاز این شرکت به دو دلیل اصلی است:

تمام نمایندگان شرکت میراب از اطلاعات فنی کامل مربوط به محصول این شرکت برخوردار هستند که می‌توانند بهترین انتخاب را برای افراد به ارمغان بیاورند. با خرید از نمایندگان رسمی شرکت میراب می‌توان از درصد تخفیف واقعی این محصولات و همچنین از شرایط گارانتی و ضمانت شیرآلات تولید شده توسط این شرکت برخوردار شد.

پایپ کالا به عنوان نماینده رسمی شرکت میراب و با تکیه به علم مهندسی خود آماده ارائه کلیه خدمات مشاوره و فروش شیرآلات میراب است. همچنین پایپ کالا با انتشار لیست قیمت و درصد تخفیف شیرآلات میراب در سایت خود به نشانی www.pipekala.com امکان دریافت پیش فاکتور آنلاین را برای مخاطبین خود قرار داده است.

464026083 142870

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.