کد مطلب: ۳۹۳۳۲۳

رئیس‌جمهور:

صبر ملت ایران نامحدود است

صبر ملت ایران نامحدود است

رئیس‌جمهور گفت: ملت مقاوم ایران به دشمنان خود نشان دادند که صبر و مقاومت بالایی در برابر مشکلات دارند و با قدرت و ایمان به خدا این صبر نامحدود است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن روحانی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه مردم به‌واسطه تحریم‌های ظالمانه آمریکا در حال حاضر شرایط سختی را در زندگی خود می‌گذرانند، با تقدیر از مقاومت و صبر مردم در این عرصه، اظهار کرد: دولت همه تلاش خود را برای بهبود زندگی و معیشت مردم به‌کار گرفته است؛ توان دولت محدود اما بزرگی و صبر ملت نا محدود است.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگری به تلاش جوانان، فرهیختگان و دانشمندان نیازمندیم و تردید ندارم که با سعی و تلاش و کوشش و وحدت و انسجام از این مرحله سخت به سلامت عبور خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که تلاش بیشتر جوانان، فرهیختگان، دانشمندان، متخصصان و همه اقشار و گروه‌های کشور بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، گفت: شرایط امروز به دلیل فشارها و تحریم‌های بیش سابقه دشمنان علیه ملت ایران، بسیار دشوار است.

روحانی در عین حال تاکید کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و مقاومت ملت اهداف مد نظر دشمنان از اعمال این تحریم‌های سخت و بی‌سابقه محقق نشده است.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: از همه پیام‌هایی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم دریافت می‌کنیم و حرکت‌های سیاسی که در منطقه و جهان شاهد آن هستیم این‌گونه برداشت می‌شود که آمریکا از اینکه بتواند آرمان بلند و استقلال ملت ایران را بشکند و یا تغییری در اراده ملت ما ایجاد کند، به طور کامل مایوس شده است.

روحانی با بیان اینکه مردم ما با اعمال تحریم‌های ظالمانه و تحمیل شرایط جنگ اقتصادی از سوی آمریکا، سال گذشته و امسال شرایط بسیار سختی را پشت سرگذاشته‌اند، افزود: ملت مقاوم ایران به دشمنان خود نشان دادند که صبر و مقاومت بالایی در برابر مشکلات دارند و با قدرت و ایمان به خدا این صبر نامحدود است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه با ایمان به لطف و قدرت خدا، می‌توانیم در برابر فشار دشمنان مقاومت کرده و به پیروزی برسیم، تصریح کرد: استعداد بندگان مخلص و معتقد خدا در سختی‌ها شکوفا می‌شود و ما می‌توانیم این شرایط سخت را به فرصتی برای موفقیت تبدیل کنیم.

روحانی با بیان اینکه خداوند در دین، فلاح و رستگاری را برای آینده مومنان و بندگان خود ترسیم کرده است، افزود: همان‌طوری که ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله با مقاومت و تلاش خستگی‌ناپذیر کارهای خارق‌العاده انجام داده و در نهایت پیروز شدند، شرایط سخت امروز را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمار و ارقام نشان می‌دهد در چهار ماه گذشته شرایط نسبت به گذشته بهتر شده و آرامش مردم بیشتر شده است، گفت، خوشبختانه کارآفرینان، امروز با آرامش بیشتری کار می کنند و عمده نیازهای کشور بدست صنعتگران و متخصصان داخلی تامین می‌شود.

روحانی در پایان با بیان اینکه خداوند استعداد بالا و محیط خوب و مناسب برای فعالیت به ما داده است، گفت: تردید ندارم که در سایه تلاش، کوشش و وحدت از این مرحله سخت عبور خواهیم کرد و یاری خداوند در این راه حتمی است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی رسایت جمهوری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.