خبر مهم:

کد مطلب: ۶۱۷۲۶۲

ماجرای صدای مهیب دیشب در غرب ایران چه بود؟

ماجرای صدای مهیب دیشب در غرب ایران چه بود؟

هرچند هنوز هیچ مقام رسمی درباره علت اصلی صدای مهیب شب گذشته در برخی از استان‌های غربی کشور توضیحی نداده اما یک سایت خبری در این مورد ادعایی را مطرح کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شب گذشته برخی از مردم استان‌های غربی کشور در شبکه‌های اجتماعی از شنیده شدن صدای انفجاری خبر داده بودند. ماجرا چه بوده است؟

هرچند هنوز هیچ مقام رسمی درباره علت اصلی صدای مهیب شب گذشته در برخی از استان‌های غربی کشور توضیحی نداده اما یک سایت خبری در این مورد ادعایی را مطرح کرده است.

خیلی از کانال‌های تلگرامی صبح امروز به نقل از پایگاه خبری صابرین‌نیوز، نوشته‌اند: «صدای انفجار در کرمانشاه، سنندج و همدان، در نتیجه رزمایش پدافند هوایی ایران برای آزمایش سامانه‌های پدافند هوایی جدید است که به تازگی به زرادخانه نیروهای مسلح ایران پیوسته‌اند.»

با این حال هنوز هیچ مقام رسمی این ادعا را تایید یا رد نکرده است. خبرگزاری‌های رسمی کشور نیز فعلا تا این لحظه در این مورد علت اصلی را نگفته‌اند اما فرماندار شهرستان اسدآباد شنیده شدن این صدا را تکذیب نکرده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد درباره شنیده شدن صدای مهیب در این شهرستان گفته است: زلزله‌نگاری هم بررسی شد، ستاد بحران در حال پیگیری است اما تا کنون هیچ گزارشی دال بر رقوع زلزله گزارش نشده است.

آن طور که فارس گزارش داده، فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: ما در حال بررسی موضوع هستیم اما تاکنون گزارش خاصی به دست ما نرسیده است.

سعید کتابی دقایقی قبل با بیان اینکه صدای مهیبی حول و حوش ساعت ۲۴ دیروز شنبه شنیده شد اظهار کرد: ابتدا گمان رفت که صدای رعد و برق با توجه به شرایط جوی است، اما این امکان رد شد.

وی افزود: هیچ گونه انفجاری در سطح شهرستان نداشتیم، با دستگاه‌های خدمات‌رسان در تماس هستیم و اتفاقی در حوزه گاز، اورژانس، آتش‌نشانی نبوده و در شهرستان گزارشی نداشتیم.

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: در حال حاضر نیز دستگاه‌های خدمات رسان در حال بررسی هستند و با تمام روسای ادارات در تماس مستقیم هستم و بحثی در جایگاه‌های سوخت نیز رخ نداده است.

وی با تأکید بر اینکه امکان اینکه صدا از شهری دیگر رسیده باشد و یا زلزله باشد هم وجود دارد که در حال پیگیری هستیم خاطرنشان کرد: زلزله‌نگاری هم بررسی شد، ستاد بحران در حال پیگیری است اما تا کنون هیچ گزارشی دال بر اینکه اتفاق خاصی در شهرستان رخ داده باشد، نرسیده است.

آخرین اخبار تجارت‌نیوز را در کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بنده خدا

    سلام.این صدای مهیب که دو بار بنده اون رو شنیدم یا مربوط به شکستگی گسلهاست چون صداش کاملا با چند ثانیه قبل از وقوع زلزله یکی بود یا مربوط به سلاح هایی است که ما از آن بی خبریم البته فارق از اینکه چه نوع سلاحیست کاراییش چیست و یا اینکه هدفش چه بوده است یا آزمایش کلاهک اتمی در زیر زمین بوده است و یا در نهایت این صدا که بسیار وحشتناک هم بود از دل آسمان بوده است که در این صورت خدا میداند که چه شده است و یا چه حادثه و یا حادثه ای در شرف وقوع است ولی اگر نظر بنده رو میخواهید باید عرض کنم که این صدا صدای رعد و برق نیست ولی‌به نظر بنده باید روی دو گزینه‌‌ تمرکز کنیم که یا این صدا از اعماق زمین متصاعد شده است که میتواند حتی صدای گسلها باشد و یا اینکه این صدای مهیب از دل آسمان بوده فارغ از اینکه دلیلش چیست ولی هر چه که باشد خود را به خدا بسپاریم و تنها از او یاری بطلبیم.

    • ناشناس

      خودت فهمیدی چی گفتی برادر من

  • نجفی

    اخه رزمایش و تست پدافند ووو.ساعت۱۲شب؟ اخه به خر هم بگی به عقلتون میخنده.! بابا کم‌ دروغ و دغل بازی.!تا کیی! اگه واقعه حمله بوده.مرد باشید جواب حمله رو بدید.مگه نمیگید قدرت موشکی منطقه هستیم.بسم الله.جواب بدید.مطمئن باشید با مردم باشید مردم هم باشماهستن.مملکت واب وخاکشون.رو دوست دارن.هرچقدمشکلات تومملکت باشه.بازم تجاوزبه خاکشون رو تحمل نمیکنن.همه سرباز کشورن تودفاع

    • امیر

      من از حماقت دفاع نمی کنم الکی منو قاطی خودتون نکنید

  • ناشناس

    آقای سعید کتابی دقایقی رعد برق در زمستان خیلی مسخره است به شعور مردم توهین می کنید .فکر کردید همدان کرمانشاه جز مناطق استوائی هست ؟

  • ناشناس

    منتظریم بی بی سی و ان بی سی حقیقت رو بگن

  • ناشناس

    احتمالا صدای شکسته شدن دیوار صوتی بوده

  • ناشناس

    میگن هنگام ظهور امام زمان صدای مهیبی به گوش میرسه که کسی ازمنبع اون خبر نداره ابن اولین نشانه ظهوره

    • ب

      صدای مهیب زمان امام زمان رو همه میشنوند نه فقط یه قوم یا یه گروه

  • ناشناس

    آواز دهل شنیدن از دور خوش است….. بعدا

  • ناشناس

    انشاالله رعد و برق بوده.

  • ناشناس

    اومدن زدن و رفتن ماهم دنبال رعد و برق و دروغای مسئولینیم

  • ناشناس

    والا دیگه ما تو خونه های خودمون برامون امنیت نمونده این صدا های مهیب پرخراش جریانش چیه واقعیت رو بگید رو راست باشید خواهشن