کد مطلب: ۲۰۱۱۲۸

صنایع بزرگ لوکوموتیو صنایع کوچک هستند

صنایع بزرگ لوکوموتیو صنایع کوچک هستند

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تاکید کرد: صنایع بزرگ لوکوموتیو صنایع کوچک هستند و ما با افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی باید به دنبال تصاحب بازار منطقه باشیم.

صادق نجفی، در مراسم افتتاح واحد صنعتی با اشتغال 225 نفری در شهرک صنعتی صفا دشت به سهم 90 درصدی صنایع کوچک در صنعت کشور اشاره و از طرح اعزام کارشناس به واحدهای تولیدی جهت بهبود وضعیت تولید خبر داد و گفت: بر اساس این طرح کارشناسان سازمان در هر 31 استان برای آسیب شناسی شاخص‌هایی ما نند بازار، سرمایه در گردش، نوسازی صنایع و … خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نجفی با بیان اینکه آنچه در این مجموعه صنعتی با اشتغالزایی 225 نفری مشاهده می‌شود قدم بزرگی در راه توسعه کشور است، راه نجات اقتصادی کشور را در مدیرت جهادی برشمرد و اظهار کرد: معنای جهاد تلاش تا پای جان است و این تلاش امروز لازمه توسعه کشور است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان تاکید و اظهار کرد: همه مسئولان باید بدانند اگر می‌خواهیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم قطعا باید همه از تولیدکنندگان حمایت کنیم.

نجفی با اشاره به سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اشتغال‌زایی اظهار کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت اقدام جهادی را برای رسیدن به چشم انداز 20 ساله نظام در دستور کار قرارداده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حلقه مفقوده اشتغال‌زایی در کشور را مشکل ارتباط با بازار در صنایع دانست و اظهار کرد: بخش اعظمی از مشکل اشتغال ما مربوط به بازاریابی است و این حلقه‌ها ارتباطی است که تولید را به بازار متصل می‌کند.

وی افزود: تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد قطعا مشکل خواهیم داشت و این در حالی است که کشور ما بازار بزرگی دارد و می‌توانیم از ظرفیت کامل مردم برای توسعه صنایع استفاده کنیم.

منبع: شاتا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.