کد مطلب: ۵۷۲۲۱۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر مهم برای سهامداران دارایکم و پالایش یکم

خبر مهم برای سهامداران دارایکم و پالایش یکم

زمان‌بندی معاملات صندوق‌های دولتی با اطلاعیه مدیریت عملیات بازار تغییر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دارایکم و پالایش یکم دو صندوق دولتی که در سال ۹۹ توسط دولت به مردم فروخته شد در خود سهام شرکت‌های پالایشی و بانکی را دارند.

روند ریزشی این دو صندوق در سال گذشته همزمان با افت بازار سهام شروع شد و با اصلاح قیمتی گسترده‌ای که داشتند زیان بزرگی را نصیب سهامداران خود کردند.

دارایکم و پالایش‌یکم در جریان معاملات دو ماه گذشته توانستند روند بهتری را از خود نشان دهند و تا حدی جبران زیان یک سال گذشته را بکنند. اما حالا روز گذشته ۲۴ مرداد مدیریت عملیات بازار ابزار‌های نوین با انتشار اطلاعیه‌ای مهم، از تغییر زمانبندی معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) و اوراق بدهی در بورس تهران خبر داد.

براساس این اطلاعیه، از ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه پیش‌گشایش خواهد بود، ساعت ۹ گشایش و در نهایت از ساعت ۹ تا ۱۵ حراج پیوسته ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عمو ایرج

    قانون اجرایی این از ۲۰ شهریور شروع میشه حالا یکماه دیگه مونده.

  • ناشناس

    این چه دردی را از ما که 30 درصد ضرر کردیم دوا میکند

  • ناشناس

    یعنی معاملات این دو صندوق از بیستم شهریور تا ساعت ۳ میشه.فکر کنم خبری هستا.میخوان ببرن بالا تا اون موقع.الان بخرید و دقیقا نوزدهم بفروشید

  • بی اطلاع

    چهار پنج روز مثبت ده بزنین اینم بیاد بالا، دستکاری براتون راحته

  • Bahman

    روند مثبت …
    اقا یه پیشنهاد شما صندوق رو ابطال کنید و رو همونnav سهم بانکی یا پالایشی بدین دارا یکم بیش از چهل درصد زیر ارزش معامله میشه تو رو به اونی که میپرستین فقط ۱۰ درصد زیر nav رو مورد قبول کنید خیلی ها رو زیان هستن من خودم سر به سرم ۲۴ هزار هست

  • ناشناس

    من دارا رایک سال پیش سرب سر بیست تومان سی ملیون خریدم هنوز کلی ضرر هستم تمام پولم دادم دارا توخونه کرایه ایی با دوتا بچه دانشگاهی خدا خیرتون بده پولم برگرده دعا تون میکنم

  • ناشناس

    پارسال هرچی داشتم روی ۳۰ تومن فروختم ، شانس یارم بود

  • محمدی

    روحانی ریاست جمهور محبوبی بود که توهین به شعور همه ملت و مخصوصا معلمان و فرهنگیان و بازنشستگان و کارگران و کارمندان ایران کرد و سهام پالایش یکم را به همه ملت پیشنهاد داد و قول سود 30% مثبت هم داد و الان 30% ضرره ??
    جناب روحانی ریاست جمهور چه مردمی بودی که بهشون ظلم کردی فقط باید محاکمه شوی ای دشمن ملت خودش??
    همه ملت ایران و مخصوصا معلمان و همه فرهنگیان و کارگران و کارکنان و بازنشستگان باید اعتراض کرد که برای این یک مورد که گول زده است باید محاکمه شود ??
    واقعا روحانی پول می خواست به مردم و معلمان و فرهنگیان و کارگران و کارمندان و بازنشستگان می گفت که برایش صدقه جمع کنند و نه اینکه دعوت به خرید سهام پالایش یکم و با قول 30% سود هم بدهد و الان 40% ضرر کنیم ??
    500 سهم را فروختند به 5 میلیون تومان و هر سهم 10 هزار تومان و بجای 30% سود که بیشتر بشه و الان باید 40% درصد ضرر بدهیم که الان نزدیک به یکسال است و مجبوریم هر سهم را 6900 بفروشیم ??
    اقای روحانی چرا؟ ??
    چرا از جیب قشر مردمی ضعیف??
    مگه ملت ملا نصرالدین بودند؟ ??
    همه با هم به اعتراض در سهام های پالایش یکم بورسی?

    • ناشناس

      خخخخخ. قطعا نفر بعدی وضعتو بهتر میکنه. صدساله که با همین ساده دلی دور خودتون میچرخین ای ملت ایران.

  • علی کرمیان

    تجارت نیوزمحترم هرچرت وپرتی راکه مردم می نویسند نبایددرج بکنید لطفا نظراتی رادرج بفرماییدکه مفید وارزش خواندن راداشته باشند ممنونم

  • ناشناس

    جبران زیان پالایش یکم چی شد؟؟؟؟؟؟