کد مطلب: ۲۳۳۷۷۶

عدم واریز حقوق بازنشستگان از سوی تامین‌اجتماعی

عدم واریز حقوق بازنشستگان از سوی تامین‌اجتماعی

بازنشستگان می‌گویند که علی‌رغم اینکه قرار بود حقوق فروردین‌ماه آنها بیست و پنجم ماه جاری پرداخت شود، تا این لحظه تامین اجتماعی حقوق آنها را واریز نکرده است.

فروردین‌ماه یکی از ماه‌های سخت خانوارها برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود است. بر این اساس بازنشستگان که حداکثر تا بیست‌و‌پنجم هر ماه حقوق‌های خود را دریافت می‌کرده‌اند، تا این لحظه از دریافت حقوق خود محروم مانده‌اند.

بر این اساس یکی از بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کرد: در گذشته دوازدهم هر ماه، حقوق ماهانه بازنشستگان واریز می‌شد، اما بعد از عدم واریز وجوه در موعد مقرر، واریزی‌ها به بیست و پنجم هر ماه منتقل شد که در این میان حقوق بسیاری از بازنشستگان تضییع شد.

وی می افزاید: در فروردین‌ماه امسال هم که قرار بود مطابق روال، بیست‌و‌پنجم فروردین‌ماه واریزی حقوق صورت گیرد؛ تا این لحظه پرداختی صورت نگرفته است.

به گفته این بازنشسته، بانک علت عدم واریز حقوق را واریز نکردن وجوه از سوی سازمان تامین اجتماعی عنوان می‌کند و سازمان تامین اجتماعی نیز نشانی درستی به ما نمی‌دهد که علت عدم واریز چه بوده است. به هرحال ما هر ماه یک میلیون تومان حقوق می‌گیریم که مشکلات زیادی از زندگی خود را با آن دوا می‌کنیم، اما اکنون عدم واریز حقوق زندگی ما را دچار مشکل کرده است.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.