کد مطلب: ۴۴۷۷۷۷

پدیده بورسی می‌شود

پدیده بورسی می‌شود

مدیرعامل پدیده شاندیز از عرضه ۵۲۱ میلیون و ۵۴۴هزار سهم شرکت پدیده در فرابورس از شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: نماد پدیده با عنوان «گشان» از روز ۲۰ اردیبهشت ماه در بازار نارنجی فرابورس گشایش می‌یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نیما ملایی مدیرعامل پدیده شاندیز، با اشاره به گشایش نماد پدیده با عنوان «گشان» از روز ۲۰اردیبهشت ماه در بازار نارنجی فرابورس، توضیح داد: چون عرضه سهام پدیده به طور بازگشایی در فرابورس انجام می‌شود نمی‌توان قیمت اولیه و مبنایی برای آن قرار داد. قیمت این سهام از طریق عرضه و تقاضا روز شنبه مشخص می‌شود، به این صورت که خریداران و فروشندگان ابتدا قیمت مورد نظر خود را سفارش می‌دهند و سپس در یک قیمت تعادلی که سامانه بازار سرمایه مشخص خواهد کرد، نماد گشان بازگشایی و معاملات انجام خواهد شد اما از روزهای بعد قیمت در سطح خاصی نوسان خواهد داشت و نمی‌تواند از کف و سقف خاصی عبور کند.

وی با بیان این که در این مرحله فقط سهام ابنیه پدیده در فرابورس عرضه خواهد شد و برای سهام توسعه نیاز به تشکیل مجمع و موافقت سهامداران است، ادامه داد: طبق قواعد بازار سرمایه، مجموعه پدیده موظف به شفاف سازی و ارائه اطلاعات دقیق است، لذا در سامانه «کدال» همه اطلاعات و صورتجلسات این مجموعه قرار داده و همه الزامات مطابق قانون تجارت رعایت شده است.

ملایی با بیان این که پس از طی چند مرحله سهام پدیده از فرابورس در بورس عرضه خواهد شد افزود: سهامدارانی که تاکنون در سامانه «سجام» ثبت نام نکرده اند باید هر چه سریع تر در این سامانه ثبت نام و برای احراز هویت به یکی از مراکز در سطح کشور مراجعه کنند و با دریافت کدبورسی برای فعالیت در بازار سرمایه اقدام کنند.

منبع: روزنامه اطلاعات

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    گشان بهترین سهم سال ۹۹

  • ناشناس

    ?آیا می دانید ارزش هر یک عدد سهام پدیده (گشان) که شنبه در فرابورس معاملات آن آغاز می گردد طبق نظر کارشناسان حداقل 120/000 تومان برآورد می گردد؟
    ?آیا از سود انباشته 2000 میلیاردی و افزایش سرمایه 40 برابری آن مطلعید؟

  • ناشناس

    شرکتی بدون بدهی، با سود انباشته ۳۹۰۰ درصد، دارایی های ثبت شده ارزشمند، چشم انداز روشن توسعه‌… طلای سرخ!

  • ناشناس

    عالیه

  • ناشناس

    دوستان سهام دار قبلی پدیده، شنبه روز سرنوشت سازیه برای کشف قیمت. و قیمت پایه بر اساس میزان تقاضا در یک قیمت مشخص تعیین میشه. اگر توی بورس فعالیت دارین و از قبل سهام پدیده دارین کاری نداشته باشین که سهام الان توی پرتفو شما اومده یا نه که بالاخره میاد. فقط برای کشف قیمت به نفع خودتون مشارکت کنید و در سقف قیمت حداقل به اندازه 500 هزار تومن سفارش بزارین. تا به کشف قیمت در بالاترین حد ممکن کمک کنید و سرمایه قبلی که در پدیده دارین با بالاترین قیمت ارزش گذاری بشه و در روز اول نتیجه این صبوری چند ساله رو بگیرین. متشکرم

  • ناشناس

    ارزش این سهم بالای ۱۵۰۰۰۰ تومان است

  • محمدحسین

    برای احراز هویت کجابایدبریم

  • محمدحسین

    من فقط سامانه سجام ثبت نام کردم الان بایدچیکارکنم

  • رضا

    #گشان در تابلوی نارنجی فرابورس بازگشایی میشود.
    افزایش سرمایه ۴۰۰۰ درصدی
    و سود انباشته ۲۸۰۰ میلیارد تومان و تجدید ارزیابی دارایی ها دارد
    دکتر علی ضیایی استاد دانشگاه و عضو انجمن تحلیلگران کانادا :
    قیمت سهام پدیده (#گشان) بین ۱۲۰ هزار تومان الی ۱۸۰ هزار تومان می باشد

  • مینوووو

    سلام دوستان
    من فقط سهام ابنیه دارم میگن وارد بورس نمیشه؟!! پس باید چی کار کرد؟؟ ینی کلا به باد رفت پولم؟؟؟

    • رسول

      قراره وارد بورس بشه طی ماه های اینده و در ضمن داخل سامانه سناپ میتونید سهام ابنیه رو بفروشد