کد مطلب: ۶۷۹۴۹۲

عضویت در فدراسیون فوتبال چقدر آب می‌خورد؟

عضویت در فدراسیون فوتبال چقدر آب می‌خورد؟

یک کاندید فدراسیون فوتبال گفت: با هر فردی که در مجمع تماس می‌گیرم مطالبه پول دارد و می‌گوید باید میلیاردی هزینه شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یکی از نامزدهای فدراسیون فوتبال که برای ثبت‌نام به این فدراسیون رفته بود از رانت و فساد مالی برای تایید حضور در انتخابات پرده برداشت.

ایرنا نوشت: این نامزد با تاکید بر این که برای ثبت مراحل اداری با هدف حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال شاهد تبعیض و نابرابری بوده است، اظهار کرد: آئین‌نامه‌ای وجود دارد که هر فردی می‌خواهد در انتخابات حضور داشته باشد باید امضا و تایید ۵ عضو مجمع را داشته باشد و این خود باعث رانت و فساد در این حوزه می‌شود.

وی ادامه داد: انتخابات فدراسیون فوتبال هشتم شهریورماه است اما از الان زمینه فساد ایجاد شده است. با هر فردی که در مجمع تماس می‌گیرم مطالبه پول دارد و می‌گوید باید میلیاردی هزینه شود. بین ۴ تا ۵ میلیارد هزینه شود، البته این شامل همه افراد نمی‌شود اما یک واقعیت است که نمی‌شود کتمان کرد.

این کاندید فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هر فردی که شایستگی و لیاقت داشته باشد، می‌تواند در انتخابات حضور پیدا کند. وقتی با اعضا تماس می‌گیریم می‌گویند تایید نمی‌دهیم و این خودش یک رانت است.

می‌گویند با فلان نفر بستیم و دیگر نمی‌توانیم به شما تایید بدهیم. این مسایل در اساسنامه نیست اما در دل آئین‌نامه شرایطی را ذکر کرده‌اند تا برای خودشان هرکاری می‌خواهند انجام دهند.

این نامزد با اشاره به شرایط قانونی تاکید کرد: این اتفاقات خلاف مقررات جمهوری اسلامی است، من این مسایل را قبلا پیگیری کردم و امروز نیز آن را ادامه می‌دهم. منافع ملت و عموم مهم است یا اینکه برخی از افراد به نوبه خود منافع خاص را دنبال کنند؟

وی تاکید کرد: وقتی قرار است چنین رانتی ایجاد شود دیگر نام آن انتخابات نیست؛ این انتصاباتی است که افراد خاص وارد گود می‌شوند. چرا همه باید پیاده بیایند اما فردی مثل تاج با ماشین وارد ساختمان اداری فدراسیون فوتبال شود.

هر فردی که آمده با تایید تلویحی فدراسیون فوتبال وارد این عرصه می‌شود که فساد است. چرا باید برای حضور در انتخابات به اعضا پول بدهیم؟

این کاندید فدراسیون فوتبال یادآور شد: از یک سال پیش پیگیر این ماجرا بوده و همچنان این روند را ادامه خواهم داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.