کد مطلب: ۴۱۶۶۶۱

غذای خود را با تخفیف از اسنپ‌فود سفارش دهید

غذای خود را با تخفیف از اسنپ‌فود سفارش دهید

در بین استارتاپ‌های ایرانی اسنپ‌فود یا همان زودفود سابق اولین کسب‌وکار آنلاین در زمینه تجارت غذایی است که بازار خود را با به‌کارگیری کدهای تخفیف رونق بخشید و برای اولین بار از کد تخفیف سفارش غذا رونمایی کرد.

تخفیف به طور عام به معنای توافق دو سویه بین خریدار و فروشنده بر سر کاهش بخشی از مبلغ اصلی کالا یا خدماتی است که مشتری دریافت می‌کند که مفهوم آن از قدیم در کسب‌وکارهای سنتی وجود داشته است و در تجارت‌های الکترونیک عصر جدید نیز مدتی است که به صورت کد تخفیف نمود پیدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در ابتدا مفهوم تخفیف به شکل عرضه‌ خود کالا صورت می‌گرفت؛ برای مثال شرکت کوکاکولا در اواخر قرن ۱۹ میلادی برای افزایش فروش خود، شروع به عرضه نوشیدنی‌های مجانی به مشتریان خود کرد. اما امروزه بخش اعظمی از بازاریابی الکترونیک بر مبنای ارائه کدهای تخفیف صورت می‌گیرد.

کد تخفیف و کسب‌وکارهای آنلاین بومی:

در ایران بسیاری از کسب‌وکارها و به ویژه استارتاپ‌ها، با ارائه کدهای تخفیف متنوع، نرخ جذب مشتری خود را افزایش داده و مشتریان بالقوه را به خریداران ثابت خود تبدیل کرده‌اند. در بین استارتاپ‌های ایرانی اسنپ‌فود یا همان زودفود سابق اولین کسب‌وکار آنلاین در زمینه تجارت غذایی است که بازار خود را با به‌کارگیری کدهای تخفیف رونق بخشید و برای اولین بار از کد تخفیف سفارش غذا رونمایی کرد.

کارکرد کدهای تخفیف :

این که در طول تاریخ، چه در بین نمونه‌های خارجی و چه در بین کسب‌وکارهای بومی، تا چه حد تخفیف‌ها واقعی هستند جای بحث دارد؛ اما از لحاظ روانی، نفسِ گرفتن تخفیف برای مشتری همواره با حس رضایت همراه است. خرید کالا یا دریافت خدمات با قیمتی بهتر از آنچه به طور معمول ارائه می شود حسی خوشایند مشابه با یک سرمایه‌گذاری زودبازده را به مشتری می‌دهد که در نوع خود جذاب و ترغیب‌کننده است و اساسا به همین سبب تخفیف و کارکرد آن از قدیم‌الایام تا به امروز از کاربردی‌ترین شگردهای جذب مشتری و کسب رضایت آن بوده و هست.

کد تخفیف سفارش غذا از اسنپ‌فود:

تخفیف سفارش غذا بدان جهت جذاب و گیرا است که کمتر پیش می‌آید مشتری بصورت مستقیم به رستوران یا تهیه غذا مراجعه کند و پس از خرید بتواند در ازای سفارش غذا خود تخفیف دریافت کند.

کد تخفیف اسنپ فود شکل و شمایل خاص خود را دارد؛ برای مثال شما با مراجعه به سایت اسنپ‌فود یا با نصب اپلیکیشن آن برای خرید اول خود تخفیف دریافت خواهید کرد. علاوه بر این انواع کدهای تخفیف برای سفارش از هایپرمارکت، سوپرمارکت‌ها، شیرینی فروشی‌ها با درصدها و سقف تخفیف مختلف در سایت اسنپ‌فود ارائه می‌شود. با ثبت‌نام در اپلیکیشن اسنپ فود و یا با نهایی کردن خرید اول بسیاری از کدهای تخفیف سفارش غذا به صورت خودکار به شماره تلفن همراه مشتری ارسال می‌شود. علاوه بر این در بسیاری از رویدادها کدهای تخفیف ویژه به مشتریان ارئه می شود.

سایت‌های بسیاری وجود دارند که در کنار معرفی و عرضه کدهای تخفیف دیگر کسب و کارها، کدهای تخفیف سفارش غذای اسنپ‌فود را نیز ارائه می دهد. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها از جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ‌فود باخبر شوید و بسته به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.