کد مطلب: ۳۱۹۴۰۵

مديرعامل گروه خودروسازی سايپا در مراسم معارفه مديرعامل سايپايدك:

فرهنگ خدمات‌رسانی بايد تقويت شود

فرهنگ خدمات‌رسانی بايد تقويت شود

مراسم توديع و معارفه مديرعامل پيشين و جديد شركت سايپايدك با حضور مديرعامل گروه خودروسازی سايپا و جمعی از مديران ارشد اين گروه در محل شركت سايپايدك برگزار شد.

مديرعامل گروه خودروسازی سايپا در اين مراسم گفت: حوزه خدمات عرصه تخصصی و مهمی است كه گروه سايپا به واسطه مسئوليتی كه در قبال محصولات توليدي خود دارد، بايد بتواند خدمات شايسته‌ای به جامعه ارائه كند و بر اين اساس بايد بر روی مطالعه، آموزش و تجربه‌اندوزی درخصوص فرهنگ خدمت‌رسانی تمركز بيشتری صورت گيرد تا اين فرهنگ ارتقاء يابد.

به گزارش تجارت‌نیوز، دكتر محمدرضا سروش گفت: خدمت‌رسانی در صنعت خودرو با محدوديت‌هايی روبه‌رو است و انتظار می‌رود بحث آموزش در خدمات پس از فروش جدی گرفته شود و علاوه بر آموزش‌های فنی به مباحث رفتاری در برخورد با مشتريان بيشتر توجه شود.

مديرعامل گروه سايپا افزود: محوری‌ترين اصل شركت‌های خدمت‌رسان، عملكردهای رفتاری است و قبل از ارائه خدمات، نوع تعامل و برخورد و مواجهه با مشتريان ذهنيتی را در آنان ايجاد می‌كند كه می‌تواند اثرات زيادی به دنبال داشته باشد. بنابراين فرهنگ خدمت‌رسانی بايد به نحو شايسته‌ای تقويت شود.

مديرعامل سايپا گفت: قيمت تمام شده خدمات، كيفيت خدمات و طراحی ابزارها و خدمات جديد از مواردی است كه بايد به‌صورت جدی دنبال شود چون كه بازار خودرو تشنه خدمت با كيفيت است و اگر خدمات مناسبی ارائه شود مشتريان در پرداخت هزينه‌ها راغب‌تر هستند، بنابراين كيفيت خدمات ارائه شده بسيار اهميت دارد.

سروش افزود: ظرفيت‌های ارزشمند شبكه خدمات پس از فروش گروه سايپا به عنوان سرمايه بی‌نظير شركت سايپايدك، وجود بيش از 600 نمايندگی و 450 عامليت مجاز است كه بايد بتوانيم در سراسر كشور از اين شبكه گسترده، بهره اقتصادی مناسب توام با رضايت‌مندی مشتريان كسب كنيم.

وي با اشاره به سابقه حضور طولاني مديرعامل سايپايدك در اين حوزه گفت: مديرعامل سايپايدك تمامی ظرافت‌های كسب‌وكار را می‌داند و با توجه به سابقه، تخصص و اشراف به اين حوزه انتخاب و معرفی شده است و انتظار می‌رود كه با همکاری همه اركان سازمان بتواند دغدغه‌های گروه سايپا در خدمات پس از فروش را كاهش دهد.

در پايان اين مراسم از تلاش‌های اردشير اميني مديرعامل پيشين سايپايدك قدردانی و بهزاد پناهی به عنوان مديرعامل جديد اين شركت معرفي شد.

منبع: سایپانیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.