کد مطلب: ۶۰۵۳۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ثبت نام جدید یارانه خودرو از امروز / لیست خودروهای حراج شده

ثبت نام جدید یارانه خودرو از امروز / لیست خودروهای حراج شده

امروز قرار است فروش فوق‌العاده جدید سایپا آغاز شود که در آن پنج مدل خودرو عرضه خواهد شد. در فروش خودروهای کوئیک حداقل ۳۰ میلیون و در فروش خودروهای تیبا حداقل ۷۰ میلیون تومان اختلاف قیمت نسبت به بازار وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز قرار است فروش فوق‌العاده جدید سایپا آغاز شود که در آن پنج مدل خودرو عرضه خواهد شد. در فروش خودروهای کوئیک حداقل ۳۰ میلیون و در فروش خودروهای تیبا حداقل ۷۰ میلیون تومان اختلاف قیمت نسبت به بازار وجود دارد.

thm 862 15263216 671 3

در این طرح در حالی قرار است کوئیک با ۱۶۵ میلیون تومان عرضه شود که حداقل قیمت آن در بازار بیش از ۱۹۵ میلیون تومان است.

خودروهای تیبا نیز در حالی قرار است با حداقل قیمت ۱۱۸ میلیون تومان عرضه شوند که قیمت آن در بازار حداقل ۷۰ میلیون تومان بیشتر است.

دو خودروساز ایران خودرو و سایپا هفته گذشته قیمت خودرو درب کارخانه را گران کرده بودند اما با این حال هنوز اختلاف قیمت آن با بازار باعث شده تا در طرح‌های فروش آنها رانت‌ قابل توجهی قابل مشاهده باشد. این رانت‌ها نصیب کسانی می‌شود که نام آن در قرعه‌کشی برگزیده شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یمن

    دزدی قانونی فقط درایرانه.ب سوریه عراق هم اینطوری ماشین میدین؟

    • ناشناس

      اونا اصلا ماشین مارو قبول ندارن

  • ناشناس

    چقد میگیری که تبلیغات اینارا میکنی فقط اخه فرقون تبلیغات داره

  • Gabareee

    به جا عذر خواهی از ملت برای ایجاد این اختلاف قیمت دلالی دارین منت میزارین که داریم یارانه خودرو میدیم واقعا از ماست که بر ماست…..

  • ناشناس

    چونه عزیزاتون نخرید خداشاهده از بس که به خرید ماشین فکر میکنم تو سنه سی و دوسالگی همه موهام داره سفید میشه اخه چرا یه جون ایرانی باید ارزو به دل بمونه واسه خرید یه ماشین ها اقا نخرید ن خ ر ی د بلکه خدابخواد ارزون بشه اونای هم که ارزو به دلن بتونیم بخریم

  • ملک منصور

    ملت نجیب ایران نخرید ، این قرعه کشی یک بازی برای فروش محصولات بی کیفیتشان است ، روحیه ما ملت را شناخته اند با یک قرارداد یک طرفه سرمان کلاه میگذارند ، کجای دنیا نصف قیمت خودرو را بدون سود مشارکت میگیرند و یکسال بعد به قیمت روز حساب میکنند ، حتی مصوبات نهاد های خودشان مثل شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده را هم قبول ندارند .

  • ناشناس

    به امید خدای مهربان میام یکی از خودروهارو میخرم

  • ناشناس

    آقایی که میگی نخر تو شاید بهترین ماشین زیر پاته ما با این ارابه مرگ یا فرقون خرج2تا خانواده رو میدم

  • ناشناس

    آنهایی که ۲۰ آذر ثبت نام کردن کی نتیجه اعلام میکنند

  • ناشناس

    ای اقاقیی که خودت را مسعول یک کارخونه کردین ملت را چی حساب کردین بازار به شما چه ربطی دارد یکی از پل خودشو پرتاب میکنه باید شماها به ملت بگین شما هم خودتان را از پل پرتاب کنید حرف بی ربط شما کار خودتان را به بازار ربط میدین شماها دریت حسابی تولید کنید پشت بازارو بشکنید کسی جرعت نداشته باشه گران فروشی کند بیایند از شما بخرن تازه باید بازار از کارخونه ارزاتر باشد به دلیل اطمینان وتضمین چون استحلاک بیرون بیشتر از مارخونه است از بیرون دست کاری واپشنها را بر میدارن حرف منطقی بفرمایید

  • امیر

    بابا بس کنید این بازیه مظخرف رو بابا نه کیفیت داره نه چیزی یه رنگ عوض کردن و یه چراغ و یه زیوار انقدر قیمت می خواد والا اگه خودمون بریم؟ قتعات بخریم ماشین رو خودمون بسازیم ۴۰ آلا ۵۰ میلیون بیشتر خرج نمی بره تا ۲۷۰ تا پول ماشین بدیم