کد مطلب: ۵۶۹۹۵۳

میزبان فینال جام حذفی مشخص شد / جام به چه تیمی می‌رسد؟

میزبان فینال جام حذفی مشخص شد / جام به چه تیمی می‌رسد؟

در مراسم پیش از بازی فینال فولاد و استقلال در چارجوب مسابقات جام حذفی، فولاد به عنوان میزبان این دیدار انتخاب شد. این دیدار در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر این اساس تیم فولاد با لباس اول خود به میدان می‌آید و از سویی کادر فنی این تیم در بازی امشب که در زمین بی‌طرف برگزار می شود در نیمکت میزبان مستقر می شود.

همچنین بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در جریان بازی، تشویق‌های طرفداران دو تیم از سیستم صوتی استادیوم پخش نمی‌شود. این مسابقه امشب ساعت ۲۱ در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

استقلال در نیمه‌نهایی، گل گهر را دو بر یک شکست داد و فولاد هم با دو گل از سد ملوان گذشت ( ورزش سه ).

چه تیمی قهرمان می‌شود؟

در این دیدار هر ۲ تیم با تمام وجود در آن حاضر می‌شوند و هر کدام انگیزه‌های خاص خود را برای پیروزی در این مسابقه دارند.

حضور جواد نکونام و فرهاد مجیدی، دو کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال و انگیزه پنهان این دو سرمربی جوان، این دیدار و این فینال را با سایر مسابقات متفاوت کرده است.

فرهاد و جواد شاید در ظاهر تنها به دنبال پیروزی در این دیدار و کسب عنوان قهرمانی برای تیم خود هستند، اما هیچ کس نمی‌تواند این موضوع را رد کند که نکونام یکی از مهم‌ترین گزینه‌های سرمربیگری استقلال در آینده است و طبیعتا مجیدی نیز از این موضوع آگاهی کامل دارد و همین موضوع نیز این دیدار را متفاوت می‌کند.

شرایط این ۲ تیم قبل از فینال جام حذفی چگونه است؟

فولاد

در یک طرف این دیدار حساس فولاد خوزستانی حضور دارد که در لیگ بیستم شرایط متفاوتی را با فصل قبل طی کرد و نتوانست با حضور ستارگان خارجی خود و هدایت جواد نکونام سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. حتی در مقاطعی از فصل نیز به دلیل نتایج ضعیف صحبت‌هایی درباره اخراج نکونام مطرح شد، اما هیچگاه این موضوع فراتر از یک صحبت و یک خبر کوتاه نبود.

تیم جواد نکونام لیگ بیستم را با حضور در رتبه ششم جدول به اتمام رساند و تنها با اختلاف ۲ امتیاز سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و حضور در رتبه چهارم جدول را از دست داد، اما تیم نکونام در این ۲ فصل مشخصه خاص خود را دارد و آن هم خط دفاع عجیب آن‌ها است.

استقلال

در طرف دیگر این مسابقه تیمی حضور دارد که شاید کوهی از انگیزه را برای بازی در اصفهان در ساق پا‌های بازیکنان خود خواهد دید. تیم فرهاد مجیدی در لیگ بیستم فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. فصلی که با محمود فکری آغاز شد، استقلال به صدر جدول رسید، فکری به دلیل نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد، فرهاد مجیدی برای سومین بار به استقلال بازگشت و در انتها با اختلاف یازده امتیاز نسبت به پرسپولیس رقیب سنتی خود به رتبه سوم جدول لیگ برتر بسنده کرد.

استقلالی‌ها یکشنبه شب برای دوازدهمین بار در فینال جام حذفی فوتبال بازی خواهند کرد. فینالی که آبی‌ها تاکنون در ۷ مسابقه از یازده بازی گذشته در آن پیروز شده‌اند. استقلالی‌ها امسال علاوه بر کسب هشتمین قهرمانی به دنبال پاک کردن خاطره تلخ شکست فینال جام حذفی سال گذشته نیز هستند. دیداری که شاید کمتر کسی فکر می‌کرد تیم مجیدی در آن از تیم تراکتور تبریز شکست بخورد و نتواند جام را به دست آورد.

استقلالی‌ها در جام حذفی نیز مانند لیگ برتر در بیشتر آمار و ارقام تیم برتر است، اما شاید تیم مجیدی این را متوجه شده است که به آمار جام نمی‌دهند و استقلال برای بازگشت به اوج و تبدیل شدن به همان تیمی که هواداران استقلالی می‌خواهند نیاز به کسب جام دارد. چیزی که پرسپولیس رقیب سنتی آبی‌ها به بهترین نحو ممکن آن را معنی کرده است ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

آخرین اخبار مربوط به حوزه اجتماعی و ورزشی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.