کد مطلب: ۲۸۹۳۱۷

قرارداد نفتی ایران وآلمان گامی رو به جلو

قرارداد نفتی ایران وآلمان گامی رو به جلو

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان امضای قرارداد همکاری نفتی ایران و آلمان را در شرایط فعلی و همزمانی با فشارهای آمریکا گامی رو به جلو و اثربخش ارزیابی کرد.

محمد ابراهیمی افزود: قراردادی که بین شرکت نفت سپاهان و شرکت «ای.دی. ال» آلمان روز چهار شنبه امضا شد سه حوزه کاری را شامل می‌شود که انتقال دانش فنی در حوزه مواد اولیه روغن‌های موتوری و صنعتی یکی از مهمترین این موارد است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی همچنین اظهار داشت: دومین دستاوردی که این قرارداد برای صنعت نفت و گاز کشور دارد افزایش ظرفیت محصولات تولید داخل و سومین مورد مربوط به ارتقای کیفیت تولیدات شرکت نفت سپاهان است.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: شرکت آلمانی ای.دی. ال با همکاری شرکای اتریشی و سوئیسی خود این قرارداد را در کشور عملیاتی خواهدکرد.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت‌های کوچک و متوسط اروپایی برای فعالیت در اقتصاد ایران تمایل زیادی دارند، افزود: شرکت‌های مزبور همواره به دنبال منافع اقتصادی خود هستند.

ابراهیمی بیان داشت: حوزه نفت و گاز ایران از فرصت های زیادی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است که شرکت‌های اروپایی متوجه این فرصت‌های مثال زدنی شده‌اند.

منبع: رادیو اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.