کد مطلب: ۶۵۵۴۵

قرار داد ایران و بوئینگ ۱۰۰ هزار شغل برای آمریکایی ها ایجاد می کند

قرار داد ایران و بوئینگ 100 هزار شغل برای آمریکایی ها ایجاد می کند

نماینده دموکرات مجلس آمریکا ضمن انتقاد از مخالفان قرارداد بوئینگ با ایران اعلام کرد این قرارداد چندین میلیارد دلاری به ایجاد 100 هزار شغل در آمریکا منجر خواهد شد.به نقل از ویکلی استاندارد, نماینده دمکرات مجلس آمریکا ضمن انتقاد از مخالفان قرارداد چندین میلیارد دلاری بوئینگ با ایران خواستار گسترش مبادلات تجاری با ایران شد.ارل

6fa01e42ce6c695ae707a6bff3dc7590_XL.jpg نماینده دموکرات مجلس آمریکا ضمن انتقاد از مخالفان قرارداد بوئینگ با ایران اعلام کرد این قرارداد چندین میلیارد دلاری به ایجاد 100 هزار شغل در آمریکا منجر خواهد شد.به نقل از ویکلی استاندارد, نماینده دمکرات مجلس آمریکا ضمن انتقاد از مخالفان قرارداد چندین میلیارد دلاری بوئینگ با ایران خواستار گسترش مبادلات تجاری با ایران شد.
ارل بلومنوور،نماینده اورگان در کنگره آمریکا، صف کشیدن مخالفان در برابر فروش هواپیما از سوی شرکت بوئینگ به ایران را بسیار وحشتناک توصیف کرد و گفت این قرار داد طی 10 سال آینده 100 هزار شغل در آمریکا ایجاد خواهد کرد.
وی در سخنان خود به فرصت های قابل توجه اقتصادی در همکاری با ایران اشاره کرد و خواستار گسترش همکاری های اقتصادی با ایران شد.
وی ادامه داد ما شاهد هستیم ک به زودی در ایران انتخابات برگزار خواهد شد و این سیگنال مثبتی برای ما محسوب می شود و نشانه تغییر است.
این نماینده کنگره تأکید کرد آمریکا در سیاست خود برای بهبود روابط با کوبا نیز دیر اقدام کرد
به گزارش فارس، تونی ورستاندیگ، جانشین مدیر کل موسسه صلح خاورمیانه دنیل ابراهام، نیز بر تأثیرات اقتصادی همکاری با ایران بر اقتصاد آمریکا صحه گذاشت.
وی ادامه داد در صورتی که بوئینگ به ایران هواپیما نفروشد این مسئله به شدت اقتصاد اوهایو را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.