کد مطلب: ۵۴۸۸۰۶

صدور ۳ مورد قرار مجرمیت برای عنابستانی

صدور ۳ مورد قرار مجرمیت برای عنابستانی

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده درگیری نماینده مجلس با سرباز راهور گفت: قرار مجرمیت برای این نماینده صادر شده، آقای عنابستانی طبق کیفرخواست در سه مورد مجرم شناخته شده و ما نیز از مسیر قانون به جد موضوع را دنبال می‌کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سردار حسین رحیمی، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده درگیری نماینده مجلس (علی‌ اصغر عنابستانی) با سرباز راهور توضیح داد: این پرونده از ابتدا توسط پلیس تهران در حال پیگیری است چون به سرباز راهنمایی و رانندگی تهران تعرض شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: قرار مجرمیت برای این نماینده صادر شده، آقای عنابستانی طبق کیفرخواست در سه مورد مجرم شناخته شده و ما نیز از مسیر قانون به جد موضوع را دنبال می‌کنیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: وظیفه ما دفاع و صیانت از مأموران خدوم و زحمت‌کشمان است، چندی پیش نیز یکی از مأموران پلیس راهور به خاطر تذکر به تعدادی از اوباش مبنی بر عدم تردد با موتورسیکلت در تونل، مورد ضرب و شتم قرار گرفت که متهمان را در مدت ۴۸ ساعت شناسایی و بازداشت کردیم در صورتیکه از آنها هیچ سرنخی وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: این رفتارها و برخوردها، صحیح نیست، چه می‌خواهد برخورد و رفتار از طرف یک نماینده یا یک شهروند عادی صورت گیرد، باید حرمت فردی را که در ساعت‌های طولانی، در سرما، گرما، هوای آلوده و شرایط کرونایی به مردم خدمت می‌کند، نگه داریم.

علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس، سه بهمن ۹۹ در حال عبور از خط ویژه به‌دلیل نداشتن برگ تردد با یک سرباز راهور درگیر شد، این اتفاق واکنش‌های زیادی را در پی داشت تا جایی که ستاد کل نیروهای مسلح نیز به موضوع ورود پیدا کرد.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سرباز حق درگیری و خدمت در راهور را طبق قانون راهنمایی و رانندگی ندارد دادستان تهران وظیفه اش برخورد با ناجا و محکومیت ناجا بخاطر تخطی از قانون و سو استفاده از سربازان بی اطلاع می باشد.

    • ناشناس

      خیلی تشکر بابت دادن حبس به عنابستانی

  • نوری

    وظیفه دادستان تهران ،محکومیت ناجا به خاطر عدم رعایت قانون راهنمایی و رانندگی مصوب اسفند 1389و گماردن سربازان وظیفه در امور راهنمایی و رانندگی که خارج از وظایف قانونی آنهاست که نقض آشکار حقوق شهروندی از طرف ناجاست

  • نوری

    چرا از شکایت آقای عنابستانی چیزی نوشته نمیشود مگر سرباز و ناجا متقابلاً برخورد موهن نداشته نباید از عدالت دور باشیم.