خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۶۸۸۹

قرعه‌کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو انجام شد

قرعه‌کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو انجام شد

بعدازظهر امروز (یکشنبه) قرعه‌کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو برای ۱۴ هزار خودرو برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعدازظهر امروز (۱۲ مردادماه) مراسم قرعه‌کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو که ثبت‌نام آن از ۹ مردادماه به مدت سه روز (۹ الی ۱۱ مردادماه) با عرضه پنج محصول شامل پژو ۲۰۶ صندوق دار، پژو پارس، پژو۲۰۶ تیپ ۵، دنا و سمند ال ایکس و با ظرفیت ۱۴ هزار دستگاه صورت گرفته بود، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.

طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، نتایج قرعه‌کشی ظرف سه روز آینده و پس از صحه‌گذاری مراجع ذی‌ربط، در سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت. براین اساس مشخصات پذیرفته‌شدگان نهایی در دومین طرح فروش فوق‌العاده، در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

منتخبان نهایی سه روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه قطعی خودرو اقدام کنند. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، خودرو در زمان حداکثر سه ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

با توجه به تاکید کمیته خودروی وزارت صنعت، ‌ معدن و تجارت در ثبت نام خانواده‌های فاقد خودرو در این طرح، اسامی منتخبان برای صحه گذاری اطلاعات اظهار شده، به نهادهای ذی‌ربط ارسال شد تا پس از آن، نتایج اعلام عمومی شود.

در این طرح بیش از ۹۸۰ هزار نفر در این مرحله برای ثبت‌نام اقدام کردند که ۱۴ هزار نفر از آنان به طریق قرعه‌کشی انتخاب شدند. با هماهنگی صورت گرفته، در این مرحله تعداد متقاضیان ذخیره برابر با منتخبان بود تا در صورت انصراف نفرات اصلی، از این لیست جایگزین شوند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بابا بخدا من نزدیک۴۰سالم هنوز ماشین نتونستم بخرم، ایقد مردم اذیت نکنین تو رو خدا، پس ما کی میخوایم صاحب ماشین بشیم،چند باری هم در قرعه کشی ثبت نام کردم ولی هیچی

    • ناشناس

      لطفا پخش کنید قیمت چه خبره خدانیست ترس از اخرت خودتان ندارید

  • صبر

    دوستان شرکت کنید من خودم قرعه کشی سایپا برنده شدم.ی فرصتی هست.خدایی ن پارتی ن چیزی داشتم.توکل به خدا.

    • ارتین

      چرت نگو‌ همش دروغ کذب

  • ناشناس

    من در بهمن ۹۷ سمند ای اف سون ثبت نام کردم هنوز که هنوزه ندادند بهم ودر بهمن ۹۸ تسویه کردم وبنا بوده آخر اسفند ۹۸ خودرو را تحویل بدند واز این ماجرا شش ماه داره میگذره یکی هم نیست جواب منا قانع کننده بده شش ماه داره از بیمش میره شش ماه داره از کارت طلاییش میره وشش ماه داره از کارت خدمات ایساکوش میره وآخر اینکه فقط یک برگ فاکتور فروش هم دارم ولی خودرو چی بابا به خدا به تعهداتون عمل کنید این ضرر من را چطوری میخواهید جبران کنید اون زمان این خودرو بود ۴۶ میلیون حدود نزدیک ۷۰ مابه التفاوتشا گرفتند من به خدا ۵۰ میلیون از بانک ملت وام گرفتم برای این غلطی که کردم با سودش با بازارآزاد ببیتید چقدر میشه به خدا نکنید با مردم این بازیها را نکنید والالله.

  • ناشناس

    اسامی برندگان کی اعلام میشه ؟

  • محمد

    راضی ام به رضای تو

  • ناشناس

    این خودرو ها را کشورهای جنگ زده هم سوار نمیشن آنوقت ملت بخت برگشته با این حالی که چندین برابر قیمت واقعی پول میدن باید در قرعه کشی هم شرکت کنند.

  • سعید

    دوستان نتایج اعلام شد
    همین الان ساعت ۱۶۴۰ سایت رو چک کردم که متاسفانه زده بود شما بدنده نشده اید

  • ناشناس

    واقعا جای تاسف داره که برای پیش پا افتاده ترین چسز یعنی خودرو!باید قرعه کشی بشه و متاقضیان هم دست به دعا و نظر ونیاز بشن.هه.وای وای وای به حال ماها

    • ارتین

      درسته داش ولی خود میدونی بخوای از دلالان بخری ۲۰ برابر کارخونه باید بخری مثلا یک پارس نه ابشن داره نه امنیت باید بازار ازاد ۲۱۰ میلیون پول بدی البته این ثبت نام ها هم فرمالیته از قبل معلومه شده من الان چندبار اسم مینویسم هه افسوس نه من هرکی اشنا دوست میبینم میگن نه برا ماهم در نیامده تو قرعه کشی واقعا متاسفم برای کشورم و ملتم

  • ناشناس

    ۹۰درصدش واسه خودشونه ۱۰درصدم بین ثبت نام کننده ها قرعه کشی میشه. از اول طرح قرعه کشی به اسم۳نفر ثبت نام میکنم تو این۴بارقرعه کشی به اسم هیچکدوم در نیومده

  • ارتین

    همش دورغ بخدااا من دوبار اسم مینویسم اصلا در نمیاد فقط دست دلالان هست بس بقیه دروغ ملت سرکار گذاشتن