خبر مهم:

کد مطلب: ۲۰۴۴۴۸

قطعه‌سازان ایرانی به پنل زنجیره تامین قطعه دنیا می‌پیوندند

قطعه‌سازان ایرانی به پنل زنجیره تامین قطعه دنیا می‌پیوندند

مدیر منطقه‌ای رنو در ایران گفت: قطعه‌سازان ایرانی به پنل زنجیره تامین بزرگترین خودروساز دنیا یعنی رنو، نیسان و میتسوبیشی می‌پیوندند.

پاسکال فلتن، مدیر منطقه‌ای رنو در ایران در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران گفت: با عملیاتی شدن دور جدید همکاری‌های رنو در ایران، فرصت‌های شغلی حدودا ده برابر خواهد شد. همچنین حجم کل سرمایه‌گذاری رنو در ایران به ۸۰۰ میلیون یورو می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فلتن با تاکید بر اینکه رنو شریک استراتژیک‌ صنعت خودرو ایران است گفت: ۱۴ سال حضور بدون وقفه در ایران اکنون به ما این امکان را داده که با قدرت به جلو برویم.

وی درباره برنامه‌های آتی رنو در ایران گفت: خودروهای آینده ما در ایران آلایندگی کمتر، کیفیت و ایمنی بیشتر و قیمتی رقابتی‌تر خواهند داشت.

مدیر منطقه‌ای رنو در ایران اضافه کرد: ما به قطعه‌سازان ایرانی کمک می‌کنیم با افزایش کیفیت و رقابت‌پذیری، به پنل زنجیره تامین بزرگترین خودروساز دنیا یعنی رنو نیسان میتسوبیشی بپیوندند.

به گفته فلتن برای صادرات در سه حوزه برنامه‌ریزی شده است: ایران هاب صادراتی رنو در منطقه در سه حوزه خودرو، قطعه و مواد خام خواهد بود.

وی با تاکید بر تاسیس مرکز مهندسی رنو در تهران گفت: مهمترین سرمایه ما استعدادهای ایرانی ما هستند.

فلتن ادامه داد: در پروژه جدید یک سوم نیروهای ما برای آموزشهای تخصصی به کشورهای مختلف می‌روند و اندوخته های خود را برای تولید خودروهای به روز به ایران می‌آورند.

وی افزود: علاوه بر این از دانش مهندسان ایرانی در دنیای رنو استفاده می‌کنیم، حدود ۴۰ نیروی متخصص ایرانی برای آموزش نیروهای دیگر دنیا به نقاط مختلف اعزام شده‌اند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.