خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۸۴۱۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قطع ۱۵ ساعته آب در یکی از مناطق تهران / شیوه جدید سارقان برای دزدی کابل!

قطع ۱۵ ساعته آب در یکی از مناطق تهران / شیوه جدید سارقان برای دزدی کابل!

قطعی برق در تهران کاهش یافته اما هنوز در بسیاری از شهرها ادامه دارد. اما گویا اکنون مشکل فقط قطع برق نیست و قطعی آب هم به آن اضافه شده است. برخی از مردم از قطعی ۱۰ تا ۱۵ ساعته آب خبر می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دفعات و زمان قطع برق در تهران کاهش یافته است. اما این مشکل در دیگر شهرها به قوت خود باقی است. گزارش مردم از شهرها و شهرک‌های صنعتی بیانگر این است که چند نوبت در هفته برق آنها می‌رود. برخی سه بار در هفته و برخی هفته‌ای یکبار.

اما حالا فقط مشکل مردم قطع برق نیست و قطع آب هم به آن اضافه شده است. در برخی از شهرها و مناطق قطع برق منجر به قطع آب شده و در برخی از موارد مردم می‌گویند تازه از مشکل قطعی برق رها شده‌اند و حالا گرفتار قطع چند ساعته آب هستند.

قطع ۱۵ ساعته آب

یکی از کاربران در فضای مجازی خبر داده که ساعت ۱۰ صبح دیروز ۱۴ خرداد آب منطقه میگون نو قطع شده، الان ساعت ۰۱٫۳۰ بامداد است هنوز آب نیامده. یعنی تا الان بیش از ۱۵ساعت آب قطعه! علت چیه؟ساخت و سازهای بیشمار منطقه و یا مصرف زیاد مردم؟ و یا بی کفایتی شرکت آبفای منطقه فشم؟

کاربر دیگری از اصفهان اعلام کرده که ۲۴ ساعته که آب قطع شده. زنگ زدم گفتن ۱۲ ساعت دیگه هم قطع میمونه و این مساله تا آخر تابستون هست و هرسری یه مطقه رو قطع میکنیم چون مصرف آب زیاد شده.

یکی دیگر از کاربران می‌گوید ما در آمل زندگی می‌کنیم. هر روز دو نوبت یکبار صبح و یکبار عصر برق می‌رود و ساختمان ما به گونه‌ای است که همزمان با قطع برق، پمپ آب هم از کار می‌افتد و آب هم قطع می‌شود. یعنی روزی ۳ تا ۴ ساعت در ساعات اوج گرما، نه آب داریم نه برق.

انتقادات از قطع آب و برق زیاد است. آنچه در ادامه می‌خوانید گزارش‌ها و روایات مردم از قطع آب و برق است.

«قبلا فقط برق رو قطع می‌کردن. الان آب هم قطع میشه. یعنی همزمان هم آب را قطع میکنند هم برق و هم اینترنت قطع می‌شود! قشنگ حس انسان‌های نخستین به آدم دست میده.»

«خوب به سلامتی دیشب هم آب ساختمان قطع شد و امروز صبح وصل شد.»

«وسط امتحان آنلاین برق رفت.»

دزدی کابل با قطع برق

«تنها برنامه‌ریزی مهم این روزهام اینه که صبح زود بیدار بشم و قبل قطع آب و برق هم دوش بگیرم هم گوشی را بزنم شارژ کنم.»

«دایی‌‌ام وارد ساختمون شده که برق رفته، توی راه‌پله تاریک خورده زمین و دست و دنده‌اش شکسته. از شدت درد و ضعف همون‌جا بی‌سر‌وصدا افتاده تا یکی از همسایه‌ها تصادفی متوجه شده. توی این کشور سرطانت درمان بشه و در دوران کرونا هم سالم بمونی، باز قطع برق هست که یک بلایی سرت بیاره!»

«الان ۴ساعته برق قطع شده دیشبم ۴ساعت برق قطع بود.»

«حدودا بیست دقیقه س که برق خونمون به شدت ضعیفه ،قطع و‌ وصل میشه ، مجبور شدیم تمام وسایل برقی رو از پریز بکشیم ، محافظ ها رو حالت قرمز ثابت موندن ، لامپ ها هی خاموش و روشن میشن، با اینکه ساعت ۴ تا ۶ برق کلا قطع بود ولی الان هم وضعیت اینه!»

«انگار تنها کسایی که از قطع برق نفع می‌برن سارقین محترم هستند. کاشف به عمل اومد سارقین عزیز منتظر می‌ماندند برق قطع شه تا بدون خطر برق گرفتگی کابل ها را بدزدند!»

آیا شما هم در روزهای گذشته تجربه قطع برق و آب را داشته‌اید؟ اگر تجربه‌ای دارید آن را با ما در میان بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    مملکت اباد را به چه روزی کشاندید!؟

  • آ.ر

    اینجاروستای حصارمهترازتوابع شهرستان رباط کریم استان تهرانه از۳۶۵ روزسال ۳۰۰روزش بصورت واقعی آب قطعه الانم ۳شبانه روزه که آب قطعه هیچکی هم پاسخگونیست انقدربه دهیار.مسول آب .آب منطقه آب استان تهران ۱۲۲زنگ زدیم وافاقه نکردخسته شدیم .فقط بگم بابت اینهمه تدبیروامیدت ممنونیم جناب روحانی هروقت خواستی بگی مگه قطعی آب وبرق داریم بیااینجاتاجوابت روبگیری ماازسال ۹۲ که اومدیم اینجاوضعیت همینطوربوده .

    • محسن

      استان گلستان شهرستان کلاله روستای قوجمز اب ۱۰روز قطع میشه هروقت قطع میشه ۱۰ساعت چخبره الان قطعی برق کم بود قطعی اب هم اضافه شد قانع بودیم که برق قطع میشد هرروز ۲ساعت آما اب نه خواهشن مسولان پیگیری کنند داخل شهر کنار روستا قطع نمیشه اب اما روستا قطع میشه