کد مطلب: ۳۹۸۱۹۲

حکم قلع و قمع برج‌های سعادت‌آباد صادر شد / با همه وجود کمک می‌کنیم که چرخ تولید بچرخد

حکم قلع و قمع برج‌های سعادت‌آباد صادر شد / با همه وجود کمک می‌کنیم که چرخ تولید بچرخد

حشمتی درباره برج‌های سعادت آباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و احکام صادر شده، ادامه ساخت این برج متوقف و حکم قلع و قمع آن صادر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدجواد حشمتی در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در دادگستری استان تهران در جمع خبرنگاران درباره پرونده معروف به برج‌‌های سعادت آباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و احکام صادر شده، ادامه ساخت این برج متوقف و حکم قلع و قمع آن صادر شده است.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره رونق تولید و حمایت قوه قضائیه از واحد‌های تولیدی هم گفت: قوه قضائیه با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه با همه وجود از تولیدکنندگان حمایت می‌کند و این کار در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: قرار بر این است کمک کنیم تا واحد‌های تولیدی به هیچ وجه تعطیل نشوند تا مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود و اگر هم کسی مدعی است، از طریق قانونی پیگیری کند و ما هم کمک می‌کنیم واحد‌های تولیدی به هیچ وجه متوقف نشوند.

حشمتی اضافه کرد: با همه وجود کمک می‌کنیم که چرخ تولید بچرخد و اقتصادمان متکی به واحد‌های تولیدی داخل کشور و تولیدات داخلی باشد و امیدواریم همگی به این امر اهتمام داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص برنامه‌های قوه قضاییه برای مقابله با گرانی‌های اخیر هم گفت: گرانی مشخصا ارتباطی به آن صورت با ما ندارد، اما دادگستری به عنوان دستگاه قانونی همراه با دادستان‌ها و دادستانی کل کشور این موضوع را رصد و پیگیری کند. همچنین سازمان تعزیرات حکومتی و همه مجموعه‌ها باید کمک کنند و این موضوع به بخش خاصی هم ارتباط ندارد.

وی در پایان گفت: با تنظیم واردات، بازار و نیازمندی‌ها در توزیع باید کلیه دستگاه‌ها کمک کنند.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.