کد مطلب: ۵۲۱۱۰۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز / طلا شب عید چه می‌شود؟

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز / طلا شب عید چه می‌شود؟

آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز یعنی پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا این طور بوده که قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۰٫۳ میلیون تومان، قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۰٫۵ میلیون تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۲۷ هزار تومان بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز یعنی پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا این طور بوده که قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۰٫۳ میلیون تومان، قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۰٫۵ میلیون تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۲۷ هزار تومان بوده است.

اما در ادامه برای هفته بعد در روزهای نزدیک به شب عید چه وضعیتی پیش‌بینی می‌شود؟

قیمت جهانی طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر قوی شدن بازده اوراق خزانه و دلار، کاهش یافت و بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد کاهش، به ۱۷۱۲ دلار و ۸۲ سنت رسید.

اما قیمت دلار در بازار داخل روز گذشته یک روند صعودی به خود گرفت. با این حال اخبار متفاوت سیاسی و گمانه‌زنی‌ها درباره آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران حاکی از این است که دلار در روزهای آینده ممکن است همچنان نوساناتی را شاهد باشد. در مقابل این اخبار، هشدارهای رئیس کل بانک مرکزی درباره تشدید تورم، افزایش سرعت رشد نقدینگی و کاهش شدید درآمدهای نفتی سیگنال‌های افزایش را برای بازار ارز به تصویر کشیده است. اگر اثرگذاری اخبار گروه دوم بیشتر از گروه اول باشد، ممکن است این نوسان قیمت به بازار طلا هم سرایت کند.

رئیس اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز گفته است: تقاضا برای خرید طلا نسبت به هفته گذشته زیاد شده است. برخی در پایان سال زیورآلات را برای مصرف می‌خرند و در این روزها با خرید مصنوعات نیاز خودشان را تامین می‌کنند.

ابراهیم محمدولی در ادامه پیش‌بینی کرده قیمت طلا اندکی نوسان افزایشی داشته باشد.

با این حال، سید محمود فضل آذر شربیانی، بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران به ثبات اعتقاد دارد و گفته است: مذاکرات ایران با آمریکا در راستای اجرای برجام بازار ارز، طلا و سکه را تحت تاثیر قرار داده است. هر چه تنش‌ها برای اجرای برجام کمتر شود، قیمت طلا و سکه روند نزولی می‌گیرد. پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا و سکه تغییر قابل توجهی نکند.

آیا در روزهای آینده طلا طبق انتظار عمل خواهد کرد و تنها ثبات و افزایش قیمت را تجربه می‌کند یا این بار هم برخلاف انتظارات ارزان خواهد شد؟

جدیدترین نرخ را در صفحه قیمت طلا مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا به داد این ملت برسد تو این گرونی

  • ناشناس

    اجرت ساخت النگو کندویی چقدر هست؟

  • ناشناس

    ااقا از ماست که بر ماست
    یکی از عوامل گران شدن هر جنسی تو بازار خودمونیم قبول ندارید امتحان کن
    چهار نفربیخودی در یه مغازه صف ببندید
    هر کی پرسید چه خبره بگید فلان چیز قرار گرون بشه به ده دقیقه وقت نشده اگر ندیدی یه صف بیست کیلومتری درست نشد اون وقت همین خلایق مستند تو فضای مجازی می نویسند
    نه به خرید مرغ
    نه به خرید …….

  • ناشناس

    طلا بخرید و ملک ، چون بهتر از پول است ، ارزش پول کم میشود. پول کلا برای هر کشوری که باشد. فرق ندارد ، طلا سرمایه امن جهانی است

  • ناشناس

    طلا کجا بود راست میگید مشکل مسکن رو حل کنید مردم بدبخت شدن با این گرونی مسکن و اجاره طلا چییه

  • ناشناس

    وای تروخدا یکی بگه طلا،درسال۱۴۰۰ب چ نرخ میرسه

  • ناشناس

    ای خدا کی میخواد این مملکت درست شه

  • ناشناس

    خب به ما چه .من که حتی حلقه عروسیمم فروختم قسط وام دادم

  • محمد

    همه چی بد تر میشه که بهتر نمیشه همیشه همین بوده

  • ناشناس

    قیمت طلا رو پایین بیارید تا بتونن بخرن مردم با این گرونی کی طلا میخره همین ک از گرسنگی نمیریم شانس اوردیم