کد مطلب: ۴۳۰۲۰۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا شب عید چند می‌شود؟

قیمت طلا شب عید چند می‌شود؟

میانگین قیمت طلا در بهمن ماه سال گذشته حدود 376 هزار تومان بود که با افزایش 11.7 درصدی در اسفند ماه به حدود 420 هزار تومان رسید که حتی بیش از میانگین افزایش قیمت دلار (معادل 10.3 درصد) طی همین دوره بود.

قیمت‌ در روزهای پایانی سال یا به قول معروف شب عید، همواره مورد توجه مردم بوده، از قیمت طلا و دلار و خودرو گرفته تا مواد خوراکی.

با توجه به تعطیلات روزهای ابتدایی هر سال و برگزاری انواع جشن‌ها در آن روزها، شاید از جمله قیمت‌هایی که بیشتر مورد توجه قرار بگیرد قیمت طلا و قیمت سکه است. با گردآوری قیمت طلا 18 عیار در دو ماه پایانی سال ۱۳۹۷ به بررسی روند آن می‌پردازیم که ببینیم طلا در روزهای نزدیک به آغاز سال جدید چه رفتاری را در پیش گرفته بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند قیمت طلا در بهمن ماه سال گذشته و تا پیش از ماه پایانی یعنی اسفند ماه در کانال 300 هزار تومان قرار داشت؛ اما با نزدیک شدن به اسفند ماه تغییر روند داد.

در سال گذشته با شروع اسفند ماه، قیمت طلا تغییر روند داد و نسبت به ماه قبل افزایش یافت و از کانال 300 هزار تومانی به کانال 400 هزار تومانی و حتی در برخی روزها به سطح 422 هزار تومانی نیز رسید.

582

روند قیمت طلا 18عیار در دو ماه پایانی سال 1397

میانگین قیمت طلا در بهمن ماه سال گذشته حدود 376 هزار تومان بود که با افزایش 11.7 درصدی در اسفند ماه به حدود 420 هزار تومان رسید که بیش از میانگین افزایش قیمت دلار (معادل 10.3 درصد) طی همین دوره بود.

حال این سوال مطرح می‌شود که آیا با نزدیک شدن به ماه پایانی امسال و فرارسیدن اسفند ماه که تقاضا برای خرید طلا بیشتر شده، همانند سال گذشته با افزایش قیمت طلا مواجه خواهیم بود؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امسال طلا نسبت به سال قبل گران نمیشه در بهمن و اسفند 97 وشب عید طلا قیمت حدودا گرم 80 هزار تومان گران شد ولی امسال عید طلا بنظر من بین 500 تا 520 هزار تومان است این گرانی حباب است چون مردم توان خرید ندارند

  • ناشناس

    خدا باعث بانیشو لعنت کنه داریم دیونه میشیم اخنه من جوون چطور شب عید برم پیش نامزدم اینم شد زندگیم

  • اندی

    طلا چیچیه بین اصلا میتونیم نون شب عیدمون جور بشه طلا بخوره توسرم

  • نازنین

    من میگم اگه نون شب عید گیرمون بیاد کلامون باید بندازیم بالا طلا بخوره تو سرم

    • ناشناس

      اگرطلا داشتی اینجورمیگفتی‌.خودتی

  • نازنین

    طلا چیه بزارببینیم تا شب عید ملتمون از گرسنگی نمیرن طلا پیشکش

  • سارا

    بی رحم ترین ها

  • سارا

    بی رحما

  • سیاوش

    سلام دوستان ، به نظر من با توجه به مسئله fatf و کرونا قیمتها رو به بالاست طلا تا ۷۵۰ تا شب عید شاید برسه

  • فراشاهی

    سلام … تا امروز که روند افزایشی داشته … به نظرم تا عید افزایش پیدا کنه … بعد عید یه کم بیاد پایین …

  • ناشناس

    من بیچاره واسه مهریه که کارم دادگاه هستش باید پرداخت کنم. رفتم بانک تسهیلات مضاربه گرفتم بازم نمیتونم طلا بخرم پیش پرداختشو پرداخت کنم. وقتی که تو صف وام بودم طلا ۴۰۰ بود الان که برام واریز کردن شد نزدیک ۷۰۰ … کاش کسی بود منو نجات میداد از این بدبختی…