کد مطلب: ۸۱۹۸۳۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

قیمت سکه صعودی شد

قیمت سکه صعودی شد

قیمت سکه امروز تغییر مسیر داد و افزایشی شد. به این ترتیب سکه امامی دوباره به کانال 28 میلیونی بازگشت. فعالان بازار، دلیل افزایش قیمت امروز انواع سکه را رشد نسبی قیمت دلار در پی مبهم‌شدن توافق ایران و آمریکا می‌دانند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت سکه امامی که معاملات آن در روز پنجشنبه روی قیمت 27 میلیون و 786 هزار تومان بسته شده بود، امروز با افزایش مواجه شده و به کانال 28 میلیون تومانی بازگشته است. در حال حاضر قیمت سکه امامی به 28 میلیون و 298 هزار تومان رسیده و هنوز از سیگنال‌های کاهشی در این بازار خبری نیست.

قیمت طلا و سکه امروز 20 خرداد 1402

اگرچه قیمت دلار طی هفته گذشته کاهشی بود و به کانال 49 هزار تومان رسید اما با تکذیب خبر توافق کوتاه‌مدت ایران و آمریکا، خوش‌بینی نسبت به گشایش جدی روابط سیاسی کاهش یافت تا امروز قیمت دلار افزایش نسبی را تجربه کند یا دست کم روند کاهشی آن متوقف شود. به تبع این شرایط در بازار دلار، امروز بازار سکه با رشد قیمت‌ها مواجه شد.

سکه بهار آزادی، تنها قطعه از انواع سکه‌هاست که امروز نیز روند کاهشی را تجربه می‌کند. سکه بهار آزادی که روز پنجشنبه روی قیمت 24 میلیون و 801 هزار تومان بسته شده بود، امروز به 24 میلیون و 790 هزار تومان افت کرده است.

نیم‌سکه امروز افزایشی است و به 15 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. در همین حال قیمت ربع سکه نیز 10 میلیون و 500 هزار تومان شده و سکه گرمی نیز 6 میلیون و پنج هزار تومان است. همان طور که گفته شد امروز همه قطعات سکه غیر از بهار روند صعودی را تجربه می‌کنند.

با وجود افزایش قیمت سکه در معاملات امروز، قیمت طلای 18 عیار کاهشی است. قیمت طلا امروز به گرمی دو میلیون و 332 هزار تومان رسیده است. امروز همچنین هر مثقال طلا 10 میلیون و 107 هزار تومان قیمت خورده است. قیمت انس جهانی طلا نیز امروز 1960 دلار است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ای کاش طلا بالا میرفت