کد مطلب: ۵۴۲۶۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت لپ تاپ‌های پرطرفدار در فروشگاه‌ها / رونمایی از لپ تاپ‌های جدید گیمینک ایسوس

قیمت لپ تاپ‌های پرطرفدار در فروشگاه‌ها / رونمایی از لپ تاپ‌های جدید گیمینک ایسوس

با توجه به ثبات نسبی نرخ دلار در هفته گذشته، قیمت برخی از لپ تاپ‌های پرطرفدار فروشگاه‌های اینترنتی چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته گذشته روند نرخ ارز با یک ثبات نسبی همراه بود، بر اساس ثبات قیمت ارز و قیمت کالاهای دیجیتال در هفته گذشته، قیمت برخی از لپ تاپ‌های پرطرفدار چقدر است؟

33 1

ایسوس لپ تاپ های گیمینگ جدید سری Zephyrus و TUF را رونمایی کرد

لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس در خانواده‌ی زفیروس و تاف با پردازنده‌های مرکزی تایگر لیک H، کارت‌های گرافیک RTX 3000 و صفحه‌نمایش سریع و باکیفیت رونمایی شدند.

ایسوس چند مدل نوت بوک گیمینگ معرفی کرد که در عین داشتن سخت‌افزار قدرتمندی نظیر پردازنده‌های نسل یازدهمی سری تایگر لیک H اینتل و کارت‌ گرافیک جدید RTX 3050 انویدیا، میزبان یک‌ سری تغییرات ظاهری شده‌اند. در برخی مدل‌ها تغییرات بسیار زیاد است؛ برای مثال لپ تاپ جدید ROG Zephyrus S17 به صفحه‌کلید کاربردی لپ‌تاپ‌های ذن بوک که به سمت بالا حرکت می‌کند مجهز شده است.

به گزارش سی‌نت، در دیگر لپ‌تاپ‌های جدید ایسوس تغییرات کمی کمتر است؛ مثلا Zephyrus M16 بدنه‌ی زیباتری دارد و به رنگ‌های متنوع‌تری مزین شده است. در Zephyrus M16 شاهد صفحه‌نمایشی ۱۶ اینچ در بدنه‌ی M15 هستیم؛ چون ایسوس توانسته است حاشیه‌ها را کاهش بدهد و سراغ استفاده از نسبت تصویر ۱۶:۱۰ برود.

سی‌نت در گزارش دیگری می‌نویسد ایسوس لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری TUF را نیز به‌روزرسانی کرده است. این لپ‌تاپ‌های گیمینگ در نسل جدید به پردازنده‌های مرکزی سری راکت لیک H و کارت‌های گرافیک سری RTX 3000 مجهز هستند. لپ‌تاپ‌های جدید TUF F15 و TUF F17 در مقایسه با نسل قبل دارای صفحه‌نمایش و حافظه‌ی سریع‌تر هستند و همچنان در برابر سقوط از ارتفاع، ضربه و سرما و گرما و رطوبت شدید مقاومت بسیار خوبی نشان می‌دهند.

ایسوس در قوی‌ترین کانفیگ از لپ‌تاپ‌های جدید سری TUF از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای نسل یازدهمی و کارت گرافیک GeForce RTX 3060 استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ‌ها رم ۳۲۰۰ مگاهرتزی دارند و از فضای کافی برای دو درایو ذخیره‌سازی PCIe SSD بهره‌ می‌برند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ی

    باهاش میشه ماین با صرفه انجام داد؟

    • Erfan

      ماین کردی چند وقتیه که ممنوع شده و فقط شرکت های خاص میتونند استخراج کنند

  • ناشناس

    با سلام اطلاعات شما قدیمی و مربوط به چندین ماه قبل است و در ضمن قویترین کانفیگ ایسوس این نیست و چند ماه قبل با گرافیک ۳۰۷۰نیز در بازار آمده است