کد مطلب: ۵۷۴۸۱۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت بازار آزاد پژو پارس ۲ برابر کارخانه! / قیمت پژو پارس چند است؟

قیمت بازار آزاد پژو پارس ۲ برابر کارخانه! / قیمت پژو پارس چند است؟

قیمت پژو پارس سال در طرح فروش فوق‌العاده شهریور ایران خودرو ۱۴۰ میلیون تومان است. اما قیمت پژو پارس در بازار آزاد ۱۳۲ میلیون بیشتر است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایران خودرو در طرح فروش فوق‌العاده شهریور ماه، قیمت قطعی پژو پارس سال را ۱۴۰ میلیون تومان اعلام کرده و قرار است این خودرو را سه ماهه تحویل دهد. اما قیمت این خودرو در بازار آزاد ۲۷۲ میلیون تومان است.

این به آن معناست که اگر فردی بتواند در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو شرکت کنند و برنده شوند، می‌توانند این خودرو را ۱۳۲ میلیون تومان ارزانتر بخرد. قیمت بازار آزاد پژو پارس، دو برابر پژو پارس کارخانه‌ای است.

قیمت خودرو در دو تا سه هفته گذشته روند صعودی داشته است. قیمت پژو پارس بنزینی هم از این افزایش جانمانده است. قیمت پژو پارس بنزینی سوم شهریور ۱۴۰۰ معادل ۲۷۲ میلیون تومان است.

مشخصات پژو پارس سال

ایران خودرو پیش از این اعلام کرده بود که تا پایان تیرماه، فرآیند تولید پژو پارس یورو۵ را آغاز می‌کند و در نسخه بهینه‌شده پژو پارس، شاهد استفاده از موتور جدید +XU7 خواهیم بود. بنابراین احتمالا پژو پارسی که در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو عرضه شده دارای موتور یورو ۵ است.

جز این به نظر نمی‌رسد که پژو پارس تغییر دیگری کرده باشد و با همان مشخصات فنی و ظاهری قبلی به فروش می‌رسد.

در طرح فروش فوق‌العاده شهریور ایران خودرو، راناپلاس هم عرضه می‌شود. قیمت رانا پلاس در این طرح ۱۸۰ میلیون عنوان شده که ۱۰۰ میلیون تومان از قیمت بازار آزاد آن کمتر است. برای اطلاعات بیشتر درباره رانا پلاس و مشخصات آن لینک زیر را بخوانید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چه با افتخارم اعلام میکنن قیمت ماشین دوبرابر قیمت کارخانه…..ما همچین ملت بیشعوری هستیم که همه چیو میپذیریم…..دنیا داره بهمون میخنده…. هیچ جای دنیا این داستانا نیست…. خارج از کشور قیمت خود کارخونه بهترین ماشینو با کیفیت ترین ماشینو در اختیار مردمش میذاره…. همینه اونا جلو ان ما عقبیم…. ما 500 سال عقبیم…

  • Dark fate

    ههه جوری میگن بازار آزاد و دولت انگار دولت خبر نداره بازار ازاد چه خبره و توانایی کنترلشو نداره و هر کدوم یه کشور جدا از همن ببین چه مملکتیه که دولت به جای رقابت با کشورهای دیگه و ممالک دیگه داره با بازار خودش رقابت میکنه و. افتخارم میکنه انگار جزئی ازش نیست مثلا یه کشور دیگه س که مثلا وارد جنگن باهاش….

  • ناشناس

    شما چه کار به بازار دارید

    • ناشناس

      میخوام‌فضمول‌بشناسم

  • حسین

    سایپا و ایران خودرو ماشین هاشون با سیاست آوردن دو نرخی کردن در حالیه نرخ ماشین ها دو طرف هم خودشونن هم کارخونه و هم بازار آزاد و مردمی مثل من ساد رو که دارم با برنده شدن سود میکنم کشوندن به قرعه کشی از بین صدتا مردم عادی ۱۰تا از مردم انتخاب میکنن و بقیه ماشینو می دن تو بازار آزاد خودشون. اگه راست میگن من خودم ۱۵ بار ثبت‌نام کردم پس کو

  • ناشناس

    اقای مدیرعامل ایران خودرو دیگر بس است بازی با مردم

    • محمد

      ۲۲ بار ثبت نام کردم اما همش پووک!

  • ناشناس

    چی این مسخر بازی میکنی جناب آقای مدیر عامل ایران خودرو عدالت نیست ما پنچ بار ثبت نام کردیم همین قرعه کشی هیچ نمیاد حق مردم نخور که عدالت نیست

    • محمد

      سلام داداش،عذرمیخام، ۲۲ بار ثبت نام کردم
      لیستش هم هست با تاریخ ثبت نام!

  • ناشناس

    سلام جایگاه و منضلت یک ایرانی به جایی رسیده که انحصار ایران خودرو و با بالا ترین قیمت و بی کیفیت ترین خودرو دنیا مردمی مجبور را باشرایط فرو شی افتضاح مواجه کرده است

  • محسن

    منم 26 بار فقط تو ایرانخودرو ثبت نام داشتم دریغ از یکبار شانس
    بخدا خیلی نامردیه حتما احتیاج داریم که اینجا دنبال ماشینیم و هنوز خودرو نداریم
    همه جا دروغ و دزدی اخه کی ایران اباد میشه؟؟؟

    • ناشناس

      هیچوقت

  • ناشناس

    سلام‌میشه‌کد‌ثبت‌نام‌خودرو‌ راعوض‌کرد‌ صادق

  • ناشناس

    اونیکه توی طرح ایرانخودرو پژو پارس اسمش بیفته بعنی خیلی خرشانسه دیگه بماند که چه سودی میکنه.