کد مطلب: ۵۹۱۹۱۹

زاکانی حکم دامادش را لغو کرد

زاکانی حکم دامادش را لغو کرد

علیرضا زاکانی در متنی که شب گذشته منتشر کرد از حکم انتصاب داماد خود عقب نشست و آن را لغو کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شهردار تهران در پی واکنش‌ها به حکم انتصاب دامادش آن را لغو کرد و شب گذشته در متنی نوشت:

یکپارچه‌سازی و دسترسی به داده‌ها و اطلاعات حساس محرمانه نیازمند ایجاد تمرکز مسئولیت در فردی متخصص و کاملا مورد اعتماد و دارای فهم مشترک در کنار این جانب بود. آن چنان که این مسئله حتی از برخی مناصب حساس و نظارتی سپرده شده به نزدیک ترین بستگان مسئولان تراز اول که در ادوار گذشته توصیه و تایید شده بود هم برایم مهم‌تر و حیاتی‌تر بود.

او اضافه کرد: برای رسمیت بخشیدن و رعایت شفافیت حکم رسمی صادر کردم و برای پرهیز از مضرات احتمالی به دفتر خود دستور دادم هیچ گونه اثر استخدامی، مالی و حق امضا بر آن مترتب نباشد، اما این انتصاب به دلیل نسبت فامیلی، موجب شکل‌گیری ابهام و گلایه در برخی دلسوزان انقلاب و دلخوری مردم عزیزتر از جانم شد.

وی افزود:با احترام به نظر این ولی‌نعمتان انقلاب حکم صادره برای آقای حیدری را ملغی می‌کنم. ماجرای حکم جنجالی زاکانی از آن جایی شروع شد که او برای حیدری دامادش در شهرداری تهران حکم مشاور در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری صادر کرد. با این حال خبر این انتصاب به شدت سر و صدا به پا کرد و برخی از رسانه‌ها و حتی بعضی علاقه‌مندان به زاکانی در اینباره موضع‌گیری کردند و گفتند که این انتصاب به صلاح شهردار انقلابی تهران نیست.

بخش خبری سه‌شنبه شب ۲۰:۳۰ تلویزیون نیز در گزارشی تند نسبت به تغییر مواضع شهردار تهران از شعارهای انتخاباتی‌اش در مناظره‌های سیاسی درباره اتمام فامیل بازی و باندبازی انتقاد کرده بود.

منبع: روزنامه خراسان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.