کد مطلب: ۳۳۵۵۳۴

لغو ۲۱ پرواز فرودگاه اهواز به علت مه غلیظ

لغو 21 پرواز فرودگاه اهواز به علت مه غلیظ

در فرودگاه بین‌المللی اهواز از شب گذشته تا کنون 21 پرواز این فرودگاه باطل شده است و 3 پرواز دیگر نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: به دلیل وقوع پدیده مه شدید و کاهش شعاع دید در فرودگاه بین‌المللی اهواز از شب گذشته تا کنون 21 پرواز این فرودگاه باطل شده است و 3 پرواز دیگر نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.

محمدرضا رضایی، با اشاره به وقوع پدیده مه در شهر اهواز اظهار کرد: از حوالی ساعت 19 شب گذشته شاهد وقوع پدیده مه شدید در شهرستان اهواز بودیم و این موضوع بر روی شرایط پروازها اثرگذار بود.

وی با اشاره به این‌که شب گذشته دید افقی در اهواز به حدود 20 متر رسید، افزود: وقوع این پدیده در اهواز باعث کاهش شعاع دید و در نتیجه در شب گذشته 16 پرواز فرودگاه بین المللی اهواز باطل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: صبح امروز نیز 5 پرواز ورودی از شهرهای تهران و مشهد به اهواز نیز به دلیل مه غلیظ باطل شد و مسافران به دلیل شرایط جوی نامناسب نتوانستند به مقصد موردنظر خود سفر کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین 3 پرواز دیگر به مقاصد تهران و جزیره خارک نیز به دلیل شرایط جوی تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.

وی ادامه داد: صبح امروز دید افقی در فرودگاه اهواز حدود 20 متر بوده و در حال حاضر حدود 100 متر است و شرایط برای پرواز مناسب نیست.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.