کد مطلب: ۵۵۱۸۲۸

عکس اسامی بزرگترین بدهکاران بانکی / انتشار نامه همتی به رئیسی

عکس اسامی بزرگترین بدهکاران بانکی / انتشار نامه همتی به رئیسی

اصل نامه ای که همتی در جریان سومین مناظره انتخاباتی به رئیس قوه قضائیه داد منتشر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری که عصر دیروز برگزار شد،عبدالناصر همتی کاندیدای ریاست جمهوری نامه‌ای حاوی اسامی متخلفان بانکی را به سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه داد و از او درخواست کرد تا به پرونده آن‌ها رسیدگی کند.

انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود. مردم می‌توانند در این روز در انتخابات شورای شهر، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز شرکت کنند.

بنا بر اعلام اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ هستند. بیش از ۷۲ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور پیش بینی شده است که به عنوان شعبه‌های ثابت و سیار، کار اخذ رای را در ۲۸ خرداد انجام می‌دهند.

در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند.

منبع: دنیای اقتصاد

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

HJSRwLCDQrUW

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    احسنت

  • ناشناس

    متاسفانه این بدهکاران بانکی متصل هستن به نهادهایی که آقای ریسی هم نمیتواند از پس آنها برآید…

    • علی

      متاسفانه نداره، یعنی آقای رئیسی خودش نمی دونست که توان رویاروئی با اینا رو نداره که چند ساله رئیس قوه قضاییه شده الانم هم نامزد ریاست جمهوری!

    • ناشناس

      به نام خدااین آقایان گرامی بنده کارمندشون بودم هفت سال
      نزدیک به 5000 تا پرسنل داشتند و از کنارشون حداقل 20000نفر نون خوردند و به برکت دولت آقای روحانی الان تعدادشون خیلی کمتر شده .البته بماند که دولت آقای روحانی بلایی سر اینها آورد و این آقایون رو به این روز انداخت.
      خداوند عاقبت همه ما رو ختم به خیر کند انشاءا…

  • ناشناس

    همتی دیر ارسال کردی. حالا که از ریاست بانک مرکزی انداختنت بیرون.نوش داروی بعد مرگ سهراب.با دلار 10 تومنی وام گرفتن الان رو میکنی که دلار 24 تومنه. چه فایده ……………

  • مريم

    آخه وقتی کاندیداها جرات اعلام 11 نفر متخلف و ندارند چطور میشه ازشون انتظار کار داشت !!!!!

  • ناشناس

    چه نمایش خنده داری. اینا که رفیقهای خودشون هستن

  • ناشناس

    سندرم پست بی قرار ((((((((((((((((:

  • شهلا

    هیچکدوم از نامزدها راستگو نیستند فقط حرف زیادی میزنند و عمل نمیکنند من رای نمیدم

    • ناشناس

      دقیقا ??

  • علی

    اینا فقط به بانک بدهکار نیستن. به مردم هم بدهکارن.
    شرکت اطلس خودرو وابسته به آقای گرامی سال ۹۶ خودروهایش را پیش فروش کرده و الان هنوز در سال ۱۴۰۰ مشتریان با وجود آنکه حتی بعضا پول خودرو را تمام و کمال پرداخت کردن، خودرو را تحویل نگرفتن. پرونده ایشان در شعبه ۱۳ جرایم اقتصادی به ریاست قاضی توانگر در جریان هست ولی چه فایده، هنوز حکمی صادر نشده است. این یه نمونه از ظلمی هست که به مردم وارد شده ولی اسامی این دزدان فقط در شبهای مناظره و آن هم برای جمع آوری رای بیشتر پخش می شود و نه برای گره گشایی از مشکلات مردم.