کد مطلب: ۶۸۱۳۱۰

محدودیت‌های ترافیکی عید غدیر/ این مسیرها فردا بسته هستند

محدودیت‌های ترافیکی عید غدیر/ این مسیرها فردا بسته هستند

جزئیات آخرین محدودیت‌های ترافیکی ایام عید غدیر در جاده‌های شمالی را بخوانید؛ ممنوعیت‌ها از چه روزی اجرا می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی ایام عید غدیر در جاده های شمالی را تشریح کرد.

احمد شیرانی، در گفتگو با مهر با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ایام عید غدیر گفت: از یکشنبه ۲۶ تیرماه الی سه شنبه ۲۸ تیرماه به منظور افزایش ایمنی و تسهیل تردد هموطنان در سفرهای جاده‌ای، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت ترددی برای موتورسیکلت‌ها اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه تا ساعت ۶ صبح روز سه شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

شیرانی ادامه داد: البته تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره محدودیت‌های خودروهای سواری در محور کندوان گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ‌های ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می‌شود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌گردد.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه سنگین (به استثنا حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی) در جاده چالوس (کندوان) از محور کرج - چالوس و بالعکس و در محور هراز کماکان ممنوع است.

شیرانی خاطرنشان کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه مورخ‌های ۲۷، ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به محدودیت‌های محور فیروزکوه گفت: تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ‌های ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ از جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر و تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ‌های ۲۷ تیرماه ۱۴۰۱ از شمال به جنوب تهران - فیروزکوه - قائمشهر ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت‌های محور آستارا - اردبیل و بالعکس گفت: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ و تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ‌های ۲۷ تیرماه ۱۴۰۱ در محور مذکور ممنوع است.

شیرانی با اشاره به محدودیت‌های محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس گفت: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ و تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ در محور مذکور ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان گفت: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.