کد مطلب: ۵۹۸۰۱۵

رونمایی مزدا از مدل جدید / CX-۵۰ مزدا چه ویژگی‌هایی دارد؟

رونمایی مزدا از مدل جدید / CX-50 مزدا چه ویژگی‌هایی دارد؟

طبق اعلام کمپانی مزدا مدل هیبریدی CX-50 که قابلیت‌های جدید و جذابی را برای مشتریان خود فراهم کرده است، جدیدترین مدل این برند است که تا سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد.

.به گزارش تجارت‌نیوز ، کمپانی مزدا به تازگی لیست مفصلی از اس یو وی‌های جدیدی که قرار است تا چند سال آینده به بازار بیایند را اعلام کرده است. از اولین خودرو این لیست یعنی مزدا CX-50 مدل ۲۰۲۳ بالاخره رونمایی شد. این خودرو نقص‌های مدل قبلی یعنی CX-30 را برطرف کرده؛ اندازه‌ای شبیه به CX-5 دارد و ویژگی‌های جذابی مثل سیستم انتقال قدرت هیبریدی خواهد داشت.Mazda CX 50 04 Polymetal Gray 1

این محصول مانند نسخه زمخت‌تری از CX-5 بنظر می‌رسد. گلگیرهای بزرگ‌تر با چراغ‌های پلاستیکی با جزئیات بیشتر دارد. جلوپنجره گودی‌های عمیق‌تری دارد که به رنگ مشکی براق در دسترس هستند. و حتی طرح‌های مشکی مات برای کاپوت ماشین هم در دسترس است.

مزدا اشاره کرد که ورودی درهای عقب را عریض‌تر کرده تا قدم گذاشتن روی رکاب برای دسترسی به باربند آسان‌تر شود. جزئیات طراحی داخلی مانند داشبورد مینیمال، دریچه‌های بزرگ هوای مخفی و تاکید روی قسمت صفحه ابزار یادآور مدل‌های قبلی مزدا است.MazdaCX50int

به نقل از اتوبلاگ مزدا مدل‌های کراس اوور خود را به چرخ‌های دائما متحرک در حالت استاندارد مجهز می‌کند تا برند خود را با ارزش‌تر کند. مزدا معمولا روی رانندگی هر چه عالی‌تر در خیابان‌ها تاکید داشت. اما CX-50 به سمت بهبود هر چه بیشتر رانندگی جاده‌ای و قابلیت‌های آفرودی پیش می‌رود.
مدیر عامل مزدا گفت: «این مدل جدید برای آمریکای شمالی به خصوص برای پشتیبانی از سبک زندگی پر تحرک مشتریان در این ناحیه طراحی شده است.»

Mazda CX 50 21 Interior Panoramic Moonroof

سانروف پانورامایی مزدا CX-50

این مدل اولین مدل مزدا با سانروف پانوراما و همچنین اولین محصول مشترک مزدا با کمپانی تویوتا در آلاباما خواهد بود. تولید این محصول اوایل ژانویه آغاز می‌شود و بهار آینده در معرض فروش گذاشته خواهد شد و قیمت آن کمی قبل از زمان عرضه اعلام خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما هیچ ما نگاه

    • ناشناس

      دست ما کوتاه و خرما بر نخیل

  • ناشناس

    خیلی‌شبیه‌پراید۱۵۱‌هستش

    • ناشناس

      پراید 151 خیلی زیباتره مخصوصاً نردۀ فلزی که نداره و مشتری خودش میگذاره تازه رنگ نرده رو هم خودتون میتونید انتخاب کنید 🙂