کد مطلب: ۷۴۴۰۶۳

طرح فروش مدیران خودرو آغاز شد / اختلاف قیمتی خودروها

طرح فروش مدیران خودرو آغاز شد / اختلاف قیمتی خودروها

ثبت نام برای طرح فروش مدیران خودرو امروز آغاز می‌شود؛ قیمت برخی از این خودرو‌ها اختلاف بیش از ۵۰۰ میلیون تومانی با بازار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جزئیات فروش مدیران خودرو و قیمت جدید این خودروها اعلام شد.

شرایط جدید فروش محصولات فونیکس و ام وی ام شرکت مدیران خودرو با قیمت جدید از امروز یکشنبه مورخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود. شرکت مدیران خودرو قصد دارد در طرح ویژه‌ای با تحویل خودرو درشهرستان بم تعداد محدودی از خودرو‌های خود را به فروش برساند. این طرح شامل دو نوع خودرو‌های MVM و فونیکس می‌شود.

روش فروش این خودرو‌ها در دو نوع فروش نقدی و اقساطی است و شرایط آن طبق جدول‌های زیر است. هر کد ملی تنها مجاز به یک‌بار ثبت نام در ثبت نام نقدی و اقساطی است و مشتریان باید ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام، نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند.

گفتنی است قیمت فروش برخی از این خودرو‌ها در این طرح با بازار اختلاف قیمت زیادی دارد و خریداران این خودرو‌ها سود زیادی می‌برند. برای مثال خودروی TIGGO 8 PRO Premium که در این طرح با قیمت یک میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد در بازار با اختلاف بیش از ۵۰۰ میلیون تومانی قیمت‌گذاری شده است.

27883 370

27884 175 1

27885 633

شرایط جدید فروش محصولات فونیکس شرکت مدیران خودرو با قیمت جدید از فردا یکشنبه مورخ 11دی1401 فعال خواهد شد.

شرکت مدیران خودرو پس از افزایش رسمی قیمت‌ خودروها، شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات خود را اعلام کرد.

شرایط فروش محصولات کراس‌اوور ام وی ام X22 دنده دستی، ام وی ام X22 پرو، آریزو 5 توربو، ام وی ام X55 پرو، ام وی ام X55 پرو اسپورت، چری تیگو 7 IE با تحویل 45 روز کاری و در شهرستان بم و به صورت نقد و اقساط خواهد بود.

در طرح فروش نقدی مدل 1401 و با سود انصراف و تاخیر 12 درصد در نظر گرفته شده است. در طرح فروش اقساطی خودروها با پیش پرداخت 40،50 و 60 درصد و بازپرداخت 12، 24، 36 ماهه از محل تسهیلات شرکت مدیران خودرو و بازپردخت 12 تا 60 ماهه از محل تسهیلات بانک‌ها خواهد بود.

27886 290 1 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دروغه اصلا سایت باز نیست

  • ناشناس

    الکی هستش….

  • ناشناس

    خیلی گران بی کیفیت ارزش خرید ندارند.

  • نوید

    از نمایندگی پرسیدم گفتند اجازه فروشی به ما ابلاغ نشده

  • ناشناس

    چرا پس هر چی تلاش میکنیم سایت بسته است؟

  • ناشناس

    خيلی بد قول هستن نمایندگی میگفت ما 20 روزه تحویل میدیم ولی الان 77 روزه که هنوز تحویل داده نشده و جالبه که هربار که میری نمایندگی میگن یه هفته دیگه

  • محسن

    نمایندگی میگه هیچ گونه ثبت نامی نداریم

  • مانی

    فقط دروغ ! کجا ثبت نام کنیم سایت الان یک ماهه بسته است مردم را سرکار گذاشته‌اند

  • ناشناس

    فقط دروغ . هر بار که به نمایندگی میریم میگن سایت بسته است و اقساطی هم اصلا نداریم معلوم نیست کی باز میشه. با این که فروش ندارند فقط بخشنامه و افزایش قیمت میدن . اینها هم از ایران خودرو و سایپا.

  • علیرضا

    سایت ثبت‌نام بسته است نمایندگی هم میگه ما هم نمی‌توانیم ثبت نام کنیم و اقساط اصلا نداره و فقط نقدی هروز باید سایت مدیران خودرو رو چک کنید اونم بسته شده جریان ایران‌خودرو و سایپا

تیترِ یک

آخرین اخبار