کد مطلب: ۲۱۲۲۶۹

مردم از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند

مردم از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند

یک تولیدکننده اسباب‌بازی‌های فکری و قطعات صنعتی پلاستیکی گفت: مردم همواره در کنار تولید‌کنندگان داخلی باشند و با خرید محصولات ایرانی از آنان حمایت کنند.

ادیک مگردیچیان افزود: تولید ملی مقدمه‌ای بر اشتغال‌زایی، کارآفرینی و افزایش بهره‌وری در تمامی عرصه‌هاست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی همچنین اظهار داشت: حمایت مردم از تولید داخلی باعث بهبود وضعیت اجتماعی، زندگی مردم و همینطور کاهش نرخ تورم و اثرات مثبت در اقتصاد که منجر به رشد و ترقی کشور خواهد شد.

این تولیدکننده اسباب بازی‌های فکری و قطعات صنعتی پلاستیکی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به مشکلات بسیار زیاد در مسیر تولید گفت: عدم حمایت بخش دولتی، مالیات بر ارزش افزوده، بی‌ثباتی نرخ ارز، واردات بی‌رویه و بدون کیفیت، نامتعادل بودن قیمت مواد اولیه، اعتماد نداشتن مردم به تولیدات داخلی و غیره از جمله این موارد است.

وی در ادامه از دولتمردان خواست ضمن جلوگیری از تولید اجناس بی‌کیفیت ایرانی منابع واردات بی‌رویه کالاهای چینی به کشور شوند.

ادیک مگردیچیان اظهار داشت: واردات بی‌حساب و کتاب محصولات خارجی صنایع داخلی را به ورطه نابودی و اشتغال را در جامعه از بین می‌برد.

وی در پایان با بیان اینکه تولید باید با‌کیفیت و مبتنی بر نیاز و خواسته مردم باشد، یادآورشد: ضرورت حمایت مردم از چرخه‌های تولیدی و کالای ایرانی راه حل اساسی بر حرکت و جهش اقتصاد کشور است.

منبع: رادیو اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.