کد مطلب: ۶۱۴۳۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مزایده «گاوداری» ایران‌خودرو + عکس جزئیات مزایده

مزایده «گاوداری» ایران‌خودرو + عکس جزئیات مزایده

بزرگترین خودروساز کشور گاوداری خود در شهرک صنعتی جنت‌آباد قم را با قیمت پایه ۶.۷ میلیارد تومان به مزایده گذاشته است. مهلت این مزایده تا ۲۳ دی ماه امسال است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدتی پیش یک نماینده مجلس از گاوداری یک خودروساز بزرگ در کشور خبر داده و از این موضوع گلایه کرده بود.

علیرضا سلیمی در توییتی نوشته بود: «وقتی فلان خودروساز، بجای تحقیق و توسعه بخش پژوهش ‌و تحقیقات ‎گاوداری دارد، نتیجه‌ی آن روشن است!»

پیش از این نیز در یک برنامه صداوسیما به خاطره‌ای مربوط به دو سال پیش اشاره شده بود که حتی مدیر عامل ایران‌خودرو هم از حضور یک واحد دامداری در لیست اموال ایران‌خودرو بی‌خبر بوده است!

در همین حال اخیرا تجارت‌نیوز در گفتگو با کارشناسان این موضوع را بررسی کرده بود که آنها گفته بودند: مشکل صنعت خودروسازی ایران این است که بنگاه‌داری صنعتی به بنگاه‌داری غیرصنعتی تبدیل شده است.

این موضوع واکنش مخاطبان تجارت‌نیوز را هم به همراه داشت. یکی از مخاطبان نوشته بود: «خودروسازان علاوه برگاوداری، مرغداری، انبوه‌سازی و دلارفروشی دارند و خودرو را عمدا گران می‌کنند و از سود میلیاردی این کارها را انجام می‌دهند. آن هم ماشبن بی‌کیفیت.»

اما ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز در توییتی خبر داده که بزرگترین خودروساز کشور واحد دامداری خود را به مزایده گذاشته است.

او نوشته است: «آیا واقعا بزرگترین خودروساز کشور گاوداری دارد؟ بله، در شهرک صنعتی جنت‌آباد قم به ارزش ۶.۷ میلیارد تومان (قیمت مزایده). ماجرا چیست؟ مشتری پول نداشته، گاوداری‌اش مصادره شده است. آیا هنوز این گاوداری فعال است؟ بله، با تعداد قابل توجهی دام. منتظر ویدیو تجارت‌نیوز در روز شنبه باشید.»

بر اساس اعلام مزایده اخیر مهلت این مزایده هم تا ۲۳ دی ماه امسال است.

1 9

در همین مورد قرار است یکشنبه سایت خبری تجارت‌نیوز ویدیویی را در این مورد منتشر کند.

آخرین اخبار خودرو را از صفحه اختصاصی خودرو تجارت‌نیوز دنبال کنید.

توضیح درباره عکس این خبر: عکس تزئینی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Majid

    آقا اینا کارشون درسته. مسئولین نمیزارن. اینا میتونن گاو پرورش بدن نه اینکه ماشین درس بکنن. دولت فشار بهشون میاره ماشین بنجل درس بکنن و خودش به زور میچپونه به ملت. آخه اینا تخصص ندارن ماشین بسازن کار اصلیشون همینه.

  • ناشناس

    بابا همه ملت شاخ در اوردن اثلآ جور در نمیاید گاو داری چه ربطی به خودرو ساز دارد بله اینجا مشخص میشه که ایران خودرو هزاران خودرو به اقای گاودار سفارشی بدهد وجناب گاودار بدهی خود را نپردازد عوضش گاوداری را مصادره کنند بله اقای گاودار از خداشه که گاوداری را مصادره کنند چون پرا ید را ۷ میلیون وسمند را ۱۴ میلیون وپژو پارس را ۱۵ میلیون خریده حالا با ۱۰۰۰ درصد گرانی جناب گاودار خودروها را به فروش میرساند در عوض میلیاردها تومان نفع کرده وتازه چون نگهداری گاو خرج دارد تازه ایران خودرو کلی زیان دیده خب حالا مقایصه کنید کدام زیان دیدن عج حساب کتابی پس ایران خودرو به خاطر این است که ۱۵۰ میلیارد زیان دیده پس زیان اینها جریان گاوداری است حالا برای مردم مشخص شد زیان ایران خودرو را بخندید به معامله این دو صنعتگر را ???????????????????????????

  • ناشناس

    چطور شده این مزایده حالا یک خانه مخروبه با ۷ میلیارد نمیشه خرید این مزایده هم جای سوال است پس عوض سمند وپراید گاو به ملت بفروشید تا گوشت ارزان شود ??????

  • ناشناس

    مدیر ایران خودرو تخصصش گاو وگاوچرانی بوده که این قدر بازار ماشین آشفتگی برخاست

  • حسین از شیراز

    برند همان گاوداری را بچسبند وایرانخودرو را به مزایده بگذارند خدا کریمه مردم یک نفس راحت بکشند

  • ناشناس

    من می‌خوامش اگر دوست داری بتمن تماس بگیرید

  • ناشناس

    گاوداری ایران خودرو ؟؟؟؟!!!!

  • ناشناس

    خودخبر گویای همه چیز است

  • ناشناس

    سلام گاوهایش مزاهده داره

  • ناشناس

    چرا مردم رو نادان فرض میکنید.ایا واقعا با این قیمت میدهید به یک مشتری یا این هم مثل رانت خودروهاتون که حیف اسم خودرو مال کنار دستیتونه.