کد مطلب: ۷۳۰۱۴۳

مشکل ثبت نامی های جدید ایران خودرو رفع شد؟

مشکل ثبت نامی های جدید ایران خودرو رفع شد؟

افراد متقاضی وضعیت ثبت نام مرحله قبلی‌شان مشخص نشده و از همین روی سایت اجازه ثبت‌نام مجدد به این افراد نمی‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی در مرحله قبلی فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، متقاضیان شرکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده دچار مشکل شده بودند که پس از انتشار آن، مشکل رفع و مشتریان توانستند ثبت نام کنند؛ اما اکنون پس از گذشت دو هفته که مجدد این گروه خودروسازی طرح فروش برگزار می‌کند، مجدد همان مشکل تکرای پیش آمده است؛ این افراد وضعیت ثبت‌نام مرحله قبلی‌شان مشخص نشده و از همین روی سایت اجازه ثبت‌نام مجدد به این افراد نمی‌دهد.

به نقل از ایران جیب، 19 آبان ماه بود که گروه صنعتی ایران‌خودرو طرح فروش هفت محصول خود در قالب فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله با روش قرعه‌کشی را در سه قالب طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرایی کرد. این طرح در حالی برگزار شده بود که وضعیت ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مرحله قبلی آن، مشخص نشده بود.

بدین ترتیب و با توجه به نامشخص بودن وضعیت ثبت‌نام شرکت‌کنندگان مرحله دوم (برگزار شده 5 آبان ماه) و ثبت عبارت "در حال بررسی" در پنل کاربری این افراد، امکان ثبت‌نام برای این متقاضیان وجود نداشت و آن‌ها مجاز به ثبت‌نام در مرحله جدید نبودند. بدین ترتیب محرز شد که تعداد زیادی از افرادی که در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده دوره قبل ایران‌خودرو شرکت کرده‌ و وضعیت آن‌ها نامعلوم است، در دور جدید امکان ثبت‌نام نداشته و بدین ترتیب تعداد متقاضیان ریزش کرد. افراد جدیدی ثبت‌نام کرده و شانس برنده شدنشان افزایش پیدا می‌کند.

در همان زمان، با بروز این اختلال و به‌ دنبال پیگیری‌ها، ایران‌خودرو اعلام کرد که این افراد تعداد محدودی هستند که در ثبت‌نام خود برنده اصلی هستند یا در لیست رزرو قرار دارند که بر این اساس یا خودرو دریافت خواهند کرد یا به‌ شرط انصراف اصلی‌ها، جایگزین خواهند شد. مشتریان اطمینان داشته باشند که مشکل طی روزهای آتی رفع می‌شود.

این مشکل پس از انتشار توسط این خبرگزاری، پس از چند ساعت رفع و سایت برای افراد باز شد و توانستند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

اما نکته اصلی اینجاست که این اختلال مجدد در این مرحله چهارم (پس از حذف سامانه یکپارچه) از فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که این بار در قالب فروش فوق‌العاده و فروش فوری در سه طرح عادی، مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده از روز پنجشنبه هفته گذشته (سوم آذر ماه) آغاز شده، مجددا بروز کرده است.

مجدد این مشتریان اعلام کرده‌اند که باز هم نتیجه ثبت‌نام مرحله قبلی آن‌ها (ثبت نام طرح سوم که از 19 آبان آغاز شد) مشخص نشده و همچنان وضعیت آن‌ها "در حال بررسی" ثبت شده است؛ بر همین اساس باز هم این افراد نمی‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو اقدام به ثبت‌نام کنند.

حقیقت امر این است که این مرحله چهارم فروش محصولات ایران‌خودرو از پنجشنبه هفته گذشته (3 آذر ماه) آغاز شده و به مدت چهار روز اجرا می‌شود؛ بنابراین فردا یکشنبه (6 آذر ماه) این فرصت به اتمام می‌رسد و این افراد که نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند، این دوره را از دست خواهند داد. بنابراین همانطور که اشاره شد و پیش‌تر هم تاکید شده، شانس افراد ثبت‌نام کننده جدید در این دوره بیشتر خواهد بود و به‌ نوعی محرومیت ثبت‌نام‌کنندگان مرحله قبلی است.

ایران‌خودرو تا این لحظه پاسخی برای این موضوع ارائه نداده است؛ بلافاصله پس از پاسخگویی ایران‌خودرو، نتیجه این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.