کد مطلب: ۴۵۲۳۰۳

جزئیاتی از معاملات خارج زمان عادی بورس / صف فروش سنگین «خساپا» و «شستا»

جزئیاتی از معاملات خارج زمان عادی بورس / صف فروش سنگین «خساپا» و «شستا»

در جریان معاملات خارج از ساعت عادی بازار سهام، دو نماد شستا و خساپا با صف‌ فروش در کف قیمتی مواجه هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات خارج از ساعت عادی بازار، دو نماد خساپا و شستا صف‌های فروش سنگینی را تشکیل داده‌اند.
بر این اساس، نماد خساپا که اخیرا پس از افزایش سرمایه بازگشایی شده بود پس از چند روز روند صعودی و صف خرید امروز نیز همانند شنبه با صف فروش همراه شده و در قیمت ۱۶۴۲ ریالی صف فروش ۲ میلیاردی تشکیل داده است.

4 22
نماد شستا نیز که به عنوان بزگترین عرضه اولیه سالهای اخیر بورس روندی صعودی در پیش گرفته بود چند روزی است که در محدوده منفی و صف فروش معامله می‌شود. این نماد نیز امروز در قیمت ۱۳۷۰۹ ریالی بیش از ۲۰۰ میلیون صف فروش دارد.

3 23
دیگر نمادی که در خارج از ساعت عادی بورس معامله می‌شود «غگیلا» یکی دیگر از عرضه اولیه‌های سال جاری است که پس از برگزاری مجمع و تقسیم سود میان سهامداران امروز دو مرتبه بازگشایی شد و هر دوبار این بازگشایی توسط ناظر بازار لغو شد تا در نهایت با ۵ درصد مثبت بازگشایی شود. این نماد هم اکنون صفی ۹۰ میلیونی تشکیل داده است.

همچنین معاملات دو نماد «خودرو» و «پیزد» نیز از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بابک

    این افتهای شاخص همه اصلاحند.واسه عبور از عدد روانی ۱ ملیون به این اصلاحها نیاز داره.سعی کنید تصمیمی نگیرید که بعدا پشیمون شید.بهترین بازار امسال فقط بورسه

    • ناشناس

      سلام میدونی تاکی نباید بفروشیم ؟میدونی چقدر ضررکردم برای نفروختن