کد مطلب: ۶۱۰۷۸۲

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی با تخفیف ویژه

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی با تخفیف ویژه

این روز‌ها هر تبلیغی موثر و مفید واقع نمی‌شود، به همین دلیل مدیران و بازاریابان ترجیح می‌دهند از روش‌های جذاب‌تری مثل هدیه تبلیغاتی، توجه مخاطب را به برند جلب کنند.

در دنیای شلوغ و رقابتی امروز که مشتری در تمامی لحظات خود در بمباران تبلیغ قرار دارد، معرفی برند به مخاطب و تبلیغات کاری سخت و دشوار به نظر می‌رسد. اینکه چه مقدار بودجه و سرمایه برای تبلیغ کنار گذاشته‌اید، اهمیت چندانی ندارد. مهم این است که با تبلیغات رسانه‌ای و کاغذی خود چقدر توانسته‌اید، مخاطب را به مشتری تبدیل کنید. این روز‌ها هر تبلیغی موثر و مفید واقع نمی‌شود، به همین دلیل مدیران و بازاریابان ترجیح می‌دهند از روش‌های جذاب‌تری مثل هدیه تبلیغاتی، توجه مخاطب را به برند جلب کنند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید، تا با بهترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید.

هدایای تبلیغاتی چه تاثیری بر مصرف کننده دارند؟

نارضایتی مدیران کسب‌و‌کار‌های کوچک و بزرگ، از موثر نبودن اثر تبلیغات رسانه‌ای و کاغذی باعث شده بازاریابان به سراغ ایده‌های جذابی چون هدایای تبلیغاتی بروند. هدیه‌های تبلیغاتی می‎توانند محصول تولیدی خود شرکت یا از لوازم پرفروش و پرطرفدار یک فروشگاه تبلیغاتی معتبر باشند. بهترین هدایای تبلیغاتی، می‌توانند تاثیری شگفت‌انگیز در جذب مخاطب جدید و حس وفاداری در مشتری قدیمی داشته باشند. معرفی برند در کمترین زمان ممکن، رزرو یک آگهی بدون تاریخ انقضا و ایجاد یک ارتباط بلند مدت مستمر با مشتری برخی از مزایای استفاده از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند.

ست رومیزی چوبی؛ انتخابی خاص برای مخاطبینی خاص

ممکن است مخاطب برند شما در جریان زندگی روزمره، در مناسبت‌های مختلف از شرکت‌های رقیب یکسری هدایای تبلیغاتی تکراری دریافت کند. هدایایی کسل کننده، که کاربردی نبوده و در گوشه‌ای از خانه بدون استفاده می‌افتند. اما بیزینس‌ها و کسب‌و‌کار‌های قدرتمند، از مزایای هدیه سازمانی آگاه بوده و می‌دانند که با استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص است که می‌توان برند را به مخاطب معرفی کرد.

یکی از هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه که نقطه تمایز شما از سایر شرکت‌های رقیب خواهد بود، ست رومیزی چوبی است. ست رومیزی چوبی به دلیل متریال دلنشین و خاص چوب، برند شما را به بهترین شکل ممکن به مخاطب معرفی خواهد کرد. کاربردی بودن، عمر مفید بالا و زیبایی بی‌حدو‌حصر ست رومیزی چوبی را در دسته بهترین هدایای تبلیغاتی قرار می‌دهد.

IMG 20211227 112130

اسپیکر تبلیغاتی؛ کاربردی‌ترین هدیه دیجیتالی برای مخاطب

خوشبختانه امروزه هدایای تبلیغاتی تنوع فراوانی داشته و در ماهیت‌های مختلف با قیمت‌های گوناگونی یافت می‌شوند. شما می‌توانید بسته به بودجه‌ای که دارید، یک هدیه کاربردی و خاص برای کارمندان یا مشتریان خود انتخاب کنید. اما اگر بودجه بالایی در اختیار دارید، می‌توانید از بین هدایای تبلیغاتی لوکس و دیجیتالی انتخاب کنید. وقتی به دنبال یک هدیه لوکس و خاص باشید، اغلب پیشنهاد‌ها به شما اسپیکر تبلیغاتی خواهد بود. گمان نکنید که این هدیه تنها مخصوص جوانان و افرادی است که علاقه زیادی به شنیدن موزیک دارند. اسپیکر تبلیغاتی می‌تواند برای هر شخصی با هر سن‌و‌سال و جایگاه اجتماعی یک هدیه شیک و جذاب باشد.

فلاسک و قمقمه تبلیغاتی؛ هدیه‎‌ای جدید برای مشتریان و کارمندان

اگر به فکر خرید هدیه‌ای هستید که در هر لحظه و هر مکان، همراه مخاطب بوده و همیشه از آن استفاده شود فلاسک و قمقمه تبلیغاتی را انتخاب کنید. لیوان‌های رنگی و بطری‌های کوچک و بزرگ، حس مثبتی را به مخاطب منتقل خواهند کرد. در نظر داشته باشید که فلاسک و قمقمه، از هدایای تبلیغاتی به نسبت جدید بوده و به دلیل کاربردی که دارد در هر فضا و مکانی استفاده می‌شود.

سررسید تبلیغاتی؛ کلاسیک اما همچنان پرطرفدار

مدت زمان زیادی است که سررسید تبلیغاتی به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف تبدیل شده است. امروزه هدایای تبلیغاتی تنوع فراوانی دارند، اما باز هم برای هدیه پایان سال مدیران به سراغ گزینه‌هایی چون سررسید تبلیغاتی می‌روند. دلیل این انتخاب به رسمی بودن و کاربردی بودن این هدایا بر‌می‌گردد. هر شخصی برای نوشتن برنامه روزانه، ثبت جلسات و تنظیم برنامه هفتگی به یک سررسید نیاز خواهد داشت. در هنگام سفارش سررسید تبلیغاتی، سعی کنید از طرح‌های خنثی و مینیمال استفاده کنید. در نظر داشته باشید که تمامی مخاطبین یک سلیقه نداشته و طرح دفتر باید همه پسند و عمومی باشد.

IMG 20211227 112205

ست مدیریتی؛ لوکس‌ترین و نفیس‌ترین هدیه تبلیغاتی

اگر به دنبال قدردانی از شرکای تجاری، مدیران و کارمندان نمونه خود هستید، باید به سراغ هدایای تبلیغاتی لوکس بروید. با توجه به جایگاه مدیران و شرکا در شرکت، نمی‌توان هر هدیه‌ای را برای آن‌ها مناسب دانست. هدیه تبلیغاتی مدیریتی باید از بهترین متریال تهیه شده و طراحی جذاب و شیکی هم داشته باشد. در چنین شرایطی است که اغلب مدیران ست مدیریتی را انتخاب می‌کنند. اقلام به کار رفته در ست مدیریتی می‌توانند ترکیبی از خودکار نفیس، کیف پول و جاکلیدی و حتی ترکیبی از لوازم الکترونیکی مثل پاوربانک و فلش مموری باشد.

معرفی فروشگاه اینترنتی برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

در این مقاله لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی را به شما معرفی کردیم. همانطور که مطالعه کردید، هر یک از این هدایای تبلیغاتی می‌تواند، تاثیری شگفت‌انگیز و مثبت روی مخاطب شما بگذارد. به دنبال فروشگاهی برتر و شناخته‌شده برای سفارش هدیه تبلیغاتی هستید؟ پیشنهاد ما به شما فروشگاه توکاگیفت است. با وبسایت توکاگیفت دیگر نیازی به بازدید و مراجعه حضوری از فروشگاه ندارید. چرا که در وبسایت توکاگیفت می‌توانید، انواع هدایای تبلیغاتی را به صورت تکی یا عمده به صورت آنلاین ثبت کنید. چنانچه در خصوص هدایای تبلیغاتی و نحوه ثبت سفارش سوالی دارید، از طریق شماره ۸۸۳۹۵۰۹۸-۰۲۱ با مشاورین توکاگیفت در ارتباط باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فرناز

    ممنون از مطلب مفیدتون به نظر من مجموعه کاواترسیم، مرکز خرید هدایای تبلیغاتی که در این زمینه تجربه بالا و سابقه درخشانی داره. علاوه بر این مجموعه کامل و جامعی از انواع هدیه تبلیغاتی را در سایت خودش به فروش میرسونه. با داشتن دسته بندی های تخصصی میتونید از هدیه تبلیغاتی جدید و ارزان کاواترسیم استفاده کنید