فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۲۷۱۸۰

حاجی‌زاده: نخبگان مدیون این آب و خاک هستند؛ برای خدمت باید بمانند

حاجی‌زاده: نخبگان مدیون این آب و خاک هستند؛ برای خدمت باید بمانند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه بیان کرد: امروز جوانان و نخبگان این کشور که با پول این ملت درس می‌خوانند و به مدارج عالی می‌رسند، بعضی از آن‌ها که به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند، مدیون این آب و خاک و ملت هستند و بایستی برای خدمت به این کشور و میهن بمانند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به گسترش روابط سیاست خارجی در دولت سیزدهم عنوان کرد: در این دولت شاهد هستیم که همزمان چند برنامه در حوزه روابط خارجی از جمله روابط با عربستان و مباحث مرتبط با آژانس هسته‌ای و حوزه‌های دیگر در دست اقدام است. ابراهیم رئیسی شخصاً برای رونمایی از موشک مانورپذیر هایپرسونیک «فتاح» حضور پیدا کرد.
وی افزود: در گذشته اینطور نبود و در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم و خارجی‌ها هنگامی که اعتراض از داخل را مشاهده می‌کردند، آن‌ها نیز به آزمایش‌‍‌های ما اعتراض می‌کردند، ولی امروز چنین مواردی مشاهده نمی‌کنیم.
این فرمانده ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه اگر در داخل مردم و دولت با وحدت و یکپارچگی با مسائل روبرو شوند مشکل خاصی رخ نمی‌دهد، تأکید کرد: در سرنگونی گلوبال هاوک آمریکا دیدیم، ترامپ که نسبت به سایر رؤسای جمهور آمریکا پرروتر بود، نه تنها اعتراض نکرد، بلکه به خاطر هدف قرار ندادن هواپیمای آن‌ها با 20 - 30 سرنشین تشکر هم کرد.
وی ادامه داد: این فاصله از کجا به دست آمد؟ از پیشرفت و اقتدار در حوزه توانمندی‌های دفاعی، ولایت‌مداری و وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمن.

جوانان نخبه باید در ایران بمانند

حاجی‌زاده تصریح کرد: بایستی ما قدرتمندانه و سریع حرکت کنیم و دشمن را دشمن بدانیم. امروز جوانان و دانشجویان نخبه این کشور که با پول این ملت درس می‌خوانند و به مدارج عالی می‌رسند، بعضی از آن‌ها که به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند، مدیون این آب و خاک و ملت هستند و بایستی برای خدمت به این کشور و میهن بمانند.
سردار حاجی‌زاده افزود: اگر این افراد به خارج مهاجرت می‌کنند، حداقل در حوزه پروژه‌های صنعت نظامی که علیه ملت ایران و مردم مظلوم جهان استفاده می‌شود، شرکت نکنند. به عنوان مثال، تعدادی از متخصصین پروژه ماهواره استارلینک ایرانی هستند، این جوانان نخبه بایستی قدر این استعداد خدادادی و مردم ایران را بدانند و شکر این نعمت، خدمت به این مردم و میهن است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.