کد مطلب: ۲۵۵۷۳۷

مهلت جذب اعتبارات عمرانی تا پایان شهریور تمدید شد

مهلت جذب اعتبارات عمرانی تا پایان شهریور تمدید شد

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای، مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی را تا پایان شهریور ۹۷ تمدید کردند.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) ماده واحده طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی سال ۹۶ کل کشور را در سه بخش تصویب کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بند الف این ماده واحده آمده است که مهلت تعهد و پرداخت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی قانون بودجه سال ۹۶ کل کشور اعم از وجوه نقد و اوراق بهادار (اسناد خزانه، اوراق مشارکت و سایر اسناد مالی اسلامی) تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۷ تمدید می‌شود.

مانده وجوه مصرف نشده اعتبارات فوق‌الذکر حداکثر تا دهم مهرماه ۱۳۹۷ به خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود. مهلت ارسال صورت‌حساب دریافت و پرداخت نهایی نیز تا پایان مهرماه ۱۳۹۷ تعیین می‌شود.

در بند «ب» این ماده واحده آمده که استفاده از اوراق اسناد خزانه اسلامی در کلیه مصارف مربوط به طرح‌ها و پروژه‌های مربوطه از جمله تملک اراضی بلامانع است.

طق بند «پ» ماده واحده، اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی موضوع این قانون از شمول حکم ماده واحده قانون اصلاح مواد ۶۳ و ۶۴ قانون محاسبات عمومی کشور مصوب ۱۵ /۱۲/ ۱۳۷۹ و اصلاحیه ۴/ ۱۲/ ۱۳۹۳ آن در مورد مهلت مقرر برای هزینه‌کرد اعتبارات عمرانی و ارسال صورت‌حساب دریافت و پرداخت نهایی مستثنی است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.