کد مطلب: ۶۱۵۶۵۱

نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج تکمیل ظرفیت پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال دوم ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ شرکت کرده و نسبت به اولویت‌بندی رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کرده‌اند از ۲۵ دی ماه ثبت‌نام خود را آغاز کنند.

آنطور که ایسنا گزارش داده، با اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، هم‌اکنون این نتایج بر روی سامانه www.azmoon.org قرار گرفته است و پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها می‌توانند از ساعت ۱۰صبح روز شنبه ۲۵ دی ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت‌نام خود به صورت مجازی اقدام کنند. پذیرفته‌شدگان کلیه محل­‌های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت‌نام می‌توانند راهنمای ثبت‌نام این مقطع را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.

تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد چیست؟

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد طی مرحله‌ای فرصت دوباره در اختیار داوطلبانی که تراز آن‌ها به نفر آخر قبولی نزدیک است ، قرار می دهد. در مرحله تکمیل ظرفیت‌های خالی دانشگاه آزاد امکان ادامه تحصیل برای پذیرفته‌شدگان ذخیره دانشگاه آزاد اسلامی در اولین نیم‌سال تحصیلی برقرار می‌شود.

اسامی پذیرفته‌شدگان بر اساس سوابق تحصیلی کنکور اعلام شد

همه متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام شده، لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعیه مورخ سوم مهر مربوط به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰) مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، از روز چهارشنبه مورخ ۲۲ دی به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور دارای مدرک دیپلم نظام‌ قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید (نظام آموزشی ۳-۳-۶) و یا مدرک کاردانی (فوق‌ دیپلم) شده باشند. در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

همه پذیرفته‌شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خویش اقدام نمایند. عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

آخرین اخبار سیاسی و اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.